hoe zet ik nummer meezenden uit? nokia 5800

0
plaatste dit 02 sep 2009

Ik probeer mijn nummer weegave uit te zetten bij mijn nokia 5800. (dat ik als nummeronbekend bel) maar kan nergens in de gebruiksaanwijzing of telefoon vinden waar ik dat kan doen. Waarschijnlijk een eenvoudig knopje die ik (zoals vaker bij deze telefoon) net niet kan vinden, wie weet het wel?? :)

Marjet

3 Reacties
Sorteer op: Standaard | Nieuwste | Beoordeling
0
plaatste dit 02 sep 2009

Da's eigenlijk heel simpel en voor elke telefoon hetzelfde. Als je eenmalig je nummer niet wilt meezenden, dan zet je #31# voor het telefoonnummer. M.a.w. als je 0612345678 wilt bellen, dan toets je dus #31#0612345678. Je kunt het nummer ook op die manier opslaan in je adresboek, als je altijd anoniem naar dat nummer wilt bellen.

Wanneer je altijd bij ieder gesprek wilt dat het nummer niet wordt meegezonden, dan kun je dit het beste via je provider regelen.

Meer over nummerweergave kun je ook lezen op: http://www.gsmhelpdesk.nl/helpdesk/helpdesk.php?id=30

0
plaatste dit 02 sep 2009

Ik probeer mijn nummer weegave uit te zetten bij mijn nokia 5800. (dat ik als nummeronbekend bel) maar kan nergens in de gebruiksaanwijzing of telefoon vinden waar ik dat kan doen.

Het moet toch bij elke Nokia mogelijk zijn om zonder nummerweergave te bellen, zonder dit bij je provider te regelen. Meestal vind je dit terug in het menu: Menu > Instellingen > Oproepen > Identificatie verzenden: Ja / Nee. In plaats van identificatie verzenden staat er ook wel eens zoiets als ''nummerweergave aan /uit".

Succes !

0
plaatste dit 06 sep 2009

Het moet toch bij elke Nokia mogelijk zijn om zonder nummerweergave te bellen, zonder dit bij je provider te regelen. Meestal vind je dit terug in het menu: Menu > Instellingen > Oproepen > Identificatie verzenden: Ja / Nee. In plaats van identificatie verzenden staat er ook wel eens zoiets als ''nummerweergave aan /uit". Succes !

Ja dat knopje zocht ik! Dank je wel Het is gelukt zo.

Marjet