Nieuwe telefoon

0
plaatste dit 12 okt 2009

Beste forum leden,

Ik wil binnenkort graag een nieuwe telefoon kopen, maar nu heb ik eigenlijk niet echt een idee welke ik het beste kan kopen. Ik dacht zelf aan de Samsung S8300 Ultra touch. Maar nu lees ook zo vaak reviews dat het toestel bijvoorbeeld niet na behoren werkt of dat er wat mis mee is, maar het lijkt mijn juist weer een super goed toestel. Bij deze twijfel ik dus een beetje welk toestel ik moet gaan kopen. De eisen die ik er aan stel zijn de volgende dingen:

1. Veel gebruik maken van de multimedia zoals: Fm radio,mp3 ennz...
  2. Hij moet een goede camera hebben, goed genoeg om wat leuke foto's te maken op vakantie, zodat ik geen aparte camera meer hoef te kopen.
  3. Hij moet verder goed en snel functioneren, dus niet dat hij elke keer vast zou lopen of langzaam is met dingen openen of opslaan.
  4. De accu moet redelijk lang mee kunnen minstens 5 uur achter elkaar aanstaand, zonder stroom toevoer.

Andere dingen vind ik niet zo belangrijk, zoals internet bijvoorbeeld, wat ik totaal niet op me telefoon nodig heb. Ik had voorheen een Samsung F400 die ik eigenlijk perfect vond, het enigste wat ik wat minder vond is de 3.0 camera die natuurlijk niet helemaal perfect is om wat heldere en leuke foto's te maken.

Waar ik dus aan dacht is de Samsung s8300 Ultra touch, maar zouden jullie mijn deze ook aanraden of weet iemand anders misschien nog wat beters? Ik hoor het graag.

Alvast bedankt voor u tips,

Draxter

24 Reacties
Sorteer op: Standaard | Nieuwste | Beoordeling
0
plaatste dit 12 okt 2009

Nee hoor inprincipe niet. Maar die S8300 lijkt me wel mooi en hij is natuurlijk vrij nieuw van deze tijd zeg maar. Maar het hoeft niet perse met een touchscreen te zijn.

0
plaatste dit 12 okt 2009

Bedankt voor de informatie, nu zat ik zelf meteen te denken aan die Samsung i8910 HD, maar als ik ik de prijzen hiervan bekijk val ik zowat om. Ik wil er best wel wat voor uit geven maar zoveel nou ook weer niet, is wat te overdreven. Daarnaast lijkt me de goedkopere Samsung Omnia touch, me weer wel wat. Maar is deze niet een beetje gelijk aan de S8300 of is de Omnia echt beter? Want het is weer wel een 5.0 camera. Nu weet ik natuurlijk niet of dit bij deze telefoon ook slecht is, maar ik ik zou dan toch wat meer advies hier over nodig hebben.

0
plaatste dit 12 okt 2009

Het blijft natuurlijk een beetje lastig. Maar zou je mijn de S8300 wel aan kunnen raden of misschien wel afraden? Zolang het maar naar wens werkt vind ik het allang goed.

0
plaatste dit 12 okt 2009

M8910 is een betere optie alleen een stuk duurder. Maar in de punten die je wilt wel beter ;)

0
plaatste dit 12 okt 2009

ik heb zelf een Samsung s8300 ultratouch, en ben tevreden over de fotokwaliteit, zeker nadat ik ze heb aflatendrukken. De accu kan wat beter,

als je heel veel smst dan raad ik je de UltraTouch af, want het sms-en werkt heel omslachtig, maar verder niks mis mee.,.

0
plaatste dit 13 okt 2009

Ik twijfel nu nog tussen de volgende toestellen: Een samsung s8300 ultra touch of een Samsung m8800 Pixon. Deze zijn qua prijs een beetje hetzelfde en volgens mijn verschillen de toestellen ook niet veel van elkaar. Dus welke zou ik nu het beste kunnen kopen? welke raden jullie mijn aan?

0
plaatste dit 13 okt 2009

Ik denk dan toch dat ik voor de Ultra touch ga. Is dit scherm ook beter te zien bij zonnig weer of in het donker bijvoorbeeld? En kan ik deze goed mee op vakantie nemen om wat leuke foto's te schieten?

0
plaatste dit 13 okt 2009

Uiteindelijk kan ik dan toch beter de Ultra touch nemen? Of is er echt iets waar iemand nog goed op tegen is bij deze Ultra touch?

0
plaatste dit 13 okt 2009

Ik heb mijn UltraTouch meegenomen op vakantie naar het mooie Zuid-Frankrijk.

Op het forum heb ik een aantal foto's geplaatst die gemaakt met de S8300 zijn. viewtopic.php?f=20&t=6942&start=90 Pagina 4.

Gr Stefan

0
plaatste dit 13 okt 2009

Internet wil ik er toch niet op dus die wifi maakt mij niet uit. Maar wat is er zo omslachtig aan die sms dan? Is het moeilijk om gewoon een normaal bericht te versturen? of is er iets anders mis mee?

En zit er in deze camera nou ook een zelf ontspanner? Zodat foto's nemen wel gemakkelijk gaat?

0
plaatste dit 13 okt 2009

Oke dat is mooi, niet dat het beeld als maar beweegt om een goede foto te maken. Maar zo nu en dan doe ik weleens een sms bijna nooit eigenlijk, maar wat is er dan echt mis mee?

0
plaatste dit 13 okt 2009

Over die SMS...

Het aanmaken van een sms met T9 is ingewikkeld. Als je een nieuw woord toevoegt aan het "woordenboek" en daarna een leesteken plaatst als een punt, komma of dergelijke, maakt de UT automatisch weer het eerste woord ervan.

Om karakters te wissen uit de sms, moet je op het touchscreen zelf wezen, heel soms, blijven de letters ook nog wel eens haperen, waardoor je soms sneller typt dan dat de s8300 het bij kan houden....

0
plaatste dit 13 okt 2009

Is het ook alleen mogelijk om in t9 een sms aan te maken of kan je ook gewoon op de normale Abc manier eens sms aanmaken?

0
plaatste dit 13 okt 2009

Kan allebei

0
plaatste dit 13 nov 2009

Om hier na een paar weken toch nog even op terug te komen: Nu heb ik al een tijdje de Samsung s8300 wat opzich een prima telefoon is,maar de camera vind ik toch wel wat van mindere kwaliteit. Nu hoor ik de laatste tijd vaker dat de Samsung m8800 twee keer zo goed is. Is dit echt zo of kan ik dan beter me S8300 houden?

0
plaatste dit 14 nov 2009

Camera module van de M8800 is beter. Maar wil je een goede camera neem dan de Omnia HD of de pixon12

0
plaatste dit 14 nov 2009

Is de camera van Omnia hd nou echt bete dan van de M8800, want die van omnia heeft ook maar een digitale zoom van maar 4x. Is deze dan echt wel beter?

0
plaatste dit 14 nov 2009

De i8910 HD (heet geen Omnia meer ;)) heeft een geweldige camera. Deze Samsung is ook uitverkozen tot beste camera telefoon 2009-2010. De review van de i8910 HD staat ook op de site van GSM Helpdesk. GR Stefan

0
plaatste dit 14 nov 2009

Ik probeer eerst wel even de M8800, want als we het alleen gaan vergelijken met de s8300 dan is deze toch stukken beter? Of scheelt dat maar net een paar haartjes zeg maar?

0
plaatste dit 14 nov 2009

Inderdaad...

De camera van de pixon is niks vergeleken met die van de I8910.

Wel is de M8910 Pixon12 beter dan de I8910.

Meer antwoorden weergeven

19 uur geleden bespaarde iemand €134 per jaar

Vergelijk wat jij kan besparen op je telefoonrekening

Nu verkrijgbaar

15-07-2014
Galaxy Core LTE
15-07-2014
50c Oxygen

Nieuw

31-10-2014
X2 Dual SIM
26-09-2014