Problemen Koppelen Bluetooth apparaten Samsung Galaxy S5 mini

0
plaatste dit 08 mrt 2015

Heb een klein speakertje gekoppeld met bluetooth en dat gaat prima. Nu wil ik mijn headset koppelen en dan krijg ik de melding Fout. kan niet communiceren met 9C:20:7B:82:C0:7A. dit heb ik ook met mijn grote bluetooth speaker.. pakt hij ook niet.

kan iemand mij helpen. vreemd dat hij het kleine speakertje wel herkend...

4 Reacties
Sorteer op: Standaard | Nieuwste | Beoordeling
0
plaatste dit 08 mrt 2015

probleem opgelost. Bluetoothactiveringsknoppen op speaker en headset langer ingedrukt houden dan wordt het apparaat wel volledig herkend.

En komt de verbinding tot stand. Misschien heeft iemand nog iets aan deze info

Laatst aangepast 08 mrt 2015

0
plaatste dit 25 apr 2015

Ik heb wel problemen met de verbinding in de auto. Als ik hem koppel werkt het perfect, zelfs geprobeerd met 5 minuten tussenpauze. Echter de dag nadien staat de koppeling nog wel in de auto en in de gsm, maar ze vinden elkaar niet meer. Heeft iemand hier een idee of oplossing voor, want met de gsm van mijn vrouw werkt het wel gewoon.

Bedankt

0
plaatste dit 28 apr 2015

Sommige smartphones zijn zo ingesteld dat ze niet 'vindbaar' zijn, zelfs als bluetooth aan staat. Controleer dus even in je bluetooth instellingen of je toestel ook daadwerkelijk 'vindbaar' / 'zichtbaar' is. Mogelijk is het probleem dan opgelost.

0
plaatste dit 30 apr 2015

Ok bedankt, ben nu nog een paar dagen aan het testen ,met elke keer te bevestigen dat de auto mijn contacten kan zien. Voorlopig werkt dit wel goed.