Hallo!

Ik heb al een tijdje het internet afgestruind maar heb niet gevonden wat ik zoek. Ik heb nu al twee jaar een Samsung SGH-J700. Het is een prima toestel en ik ben er tevreden over.

De laatste dagen heb ik echter nogal wat problemen ermee. Ik studeer in België en ga soms in de weekenden naar huis, naar Nederland. In Nederland heb ik dus mijn T-Mobile prepaid sim erin en in België mijn Base prepaid sim erin. Op een gegeven moment kon ik in Nederland geen smsjes meer versturen. Als ik op verzenden duwde kwam 't bekende ronddraaiende cirkeltje, maar er gebeurde een hele tijd niets, tot hij "fout" zei en vroeg of je opnieuw wilde verzenden. De volgende dag deed die 't weer.

Er kwam steeds vaker "fout" te staan en soms deed die 't weer en soms niet. Toen ging ik naar België en hier deed die 't ook matig. Ik kwam er ook achter dat ik geen smsjes kon ontvangen. Ik heb geprobeerd te bellen, maar ook dit werkt niet. Op 't moment kan ik helemaal niks meer: geen smsjes ontvangen/versturen, niet gebeld worden/bellen, helemaal niks. Je zou zeggen dat ik geen bereik heb, maar dat heb ik wel. Ik heb zelfs 5 balkjes, helemaal vol dus.

Dingen die ik geprobeerd heb: opwaarderen (ik had nog genoeg tegoed, nu helemaal genoeg), telefoon aan uit, sim eruit en erin. Andere sims erin (Nederlandse sim in België, werkt ook niet), toestel leeg laten lopen en opladen, helpt ook niet.

Heel soms als ik 'm net heb aangezet, krijg ik wel eens 1 smsje binnen. Laatst kreeg ik opeens 10 smsjes die dus allemaal verzonden waren en opeens tegelijkertijd binnen kwamen. Ik heb er net ook eentje kunnen versturen, maar nu zegt hij weer fout.

Soms staat er "beperkte service" of "netwerk zoeken", maar dat gaat na een tijdje weer weg en dan staat er gewoon Base (of ik zet de telefoon aan/uit en hij heeft een netwerk). Ik heb al handmatig een netwerk proberen te kiezen, maar dit duurt zo ontzettend lang.

Sorry dat alles zo uitgebreid is, maar ik wil graag volledig zijn, misschien is een bepaald detail belangrijk.

Alvast bedankt voor de hulp!