Sony xp z foto's in mappen?

0
plaatste dit 14 mei 2014

Hallo,

Heb nu de sony xp z een paar maanden. Verder ook dik tevreden! Maar ik maak heel heel heel veel foto's en alles staat gewoon door elkaar :? :cry: op tijd wanneer een foto gemaakt wordt. Nou wil ik aparte mappen maken. Zodat alles makkelijker te vinden is maar ik krijg het niet voor elkaar??? Vind niks hier van over in de handleiding en ook al mappen gemaakt op de pc via sd kaartje. Maar vindt die niet terug op de telefoon zucht. Wil gewoon bv een map bloemen of vacantie 2012 ect.... Is het uberhaubt mogelijk? Heeft iemand een idee?? Help! 8) Nu moet ik de hele rits foto's afgaan als ik een bepaalde zoek. Groetjes Thora :)

1 Reacties
Sorteer op: Standaard | Nieuwste | Beoordeling
0
plaatste dit 16 apr 2015

Hoi,

Er is geen optie om mappen aan te maken in het album zelf. Wat je wel kan doen, is op Google Play de applicatie 'File Commander' downloaden. Dat is een gratis applicatie waarbij je zelf mappen kan aanmaken, je kan die mappen een naam geven en foto's en films van map naar map plakken of kopiëren. Dan heb je al je foto's in door jou aangemaakte mapjes staan.

Wanneer je dan foto's of filmpjes wilt bekijken, open je ze gewoon in File Commander en dan heb je een mooi overzicht....

Succes..

Laatst aangepast 16 apr 2015