Wit scherm Blackberry 9700

0
plaatste dit 01 jun 2011

Hallo,

Een tijdje geleden heb ik voor mijn vriendin een Blackberry Bold 9700 gekocht. Sinds kort ondervindt ze hiermee het volgende probleem:

Als zij bezig is met iets (wat dan ook: internetten, sms'en) komt het soms voor dat het scherm langzaam aan helemaal wit vervaagt. Dit blijft dan een tijdje zo, totdat ze hem weer locked en unlocked. Soms werkt dit niet en werkt alleen een battery pull. Ik ben er tot nu toe nog niet achter wat dit kan zijn. Wel zie ik berichten: "Wit scherm = kapot scherm", maar het scherm is niet kapot. Omdat dit langzaam naar wit vervaagt, lijkt het softwarematig te zijn.

Heeft iemand een idee?

Gr,

2 Reacties
Sorteer op: Standaard | Nieuwste | Beoordeling
0
plaatste dit 05 jun 2011

Probeer eerst eens een batterypull (batterij eruit terwijl het toestel uit staat, minuutje er uit laten en dan weer terug doen. Het opstarten daarna kan een tijdje duren, dat is normaal.)

Als dit niet helpt, kijk dan eens naar programma's die je zelf hebt geinstalleerd. Mogelijk zit hier de boosdoener, verwijder eens zelf geinstalleerde programma's en kijk of dit het probleem verhelpt.

En kijk eens of je je toestel kunt updaten. Misschien verhelpt een update dit probleem.

0
plaatste dit 22 sep 2011

Ik weet niet of het probleem al is opgelost maar ik heb eens een klant gehad met hetzelfde probleem. Welliswaar een BB 8520 maar met dezelfde klacht. Bij deze klant bleek de connector van het beeldscherm defect te zijn, deze maakte niet goed contact met het printplaatje waar deze op vastgedrukt zat. Beeldscherm vervangen bij BB is niet goedkoop, ik heb er toen hier 1 besteld: <URL VERWIJDERD>

MOD EDIT: link verwijderd, reclame maken is niet toegestaan.

20 uur geleden bespaarde iemand €12 per jaar

Vergelijk wat jij kan besparen op je telefoonrekening

Nu verkrijgbaar

15-07-2014
Galaxy Core LTE
15-07-2014
50c Oxygen

Nieuw

31-10-2014
X2 Dual SIM
26-09-2014
iPhone 6 16GB