Berichttitel: bluetooth inschakelen van gsm naar gsm
Geplaatst: 30 jul 2010 22:01
0% ontvangst
Ik ben een leek op itc gebied. Ik wil iemand een gsm cadeau geven met de bedoeling vooraf deze gsm te verbinden met mijn eigen gsm met de bedoeling zo achter zijn contactpersonen en sms inhoud te komen. Deze persoon heeft net als ik weinig verstand van gsm s is de kans op ontdekking dan groot? Is het moeilijk voor een leek om twee gsm s via bluetooth met elkaar te verbinden? Is de gsm van die ander zo in te stellen dat ze mijn bluetoothverbinding niet opmerkt als ik tracht te verbinden? EEnmaal verbonden kan ik dan vanaf mijn gsm sms en contactpersoon gegevens uit haar gsm copieren naar mijn gsm via bluetooth? Is het mogelijk de beide gsm voor bluetooth verkeer in te stellen zonder dat haar simkaart erin zit? Kunt u kort uitleggen hoe ik de verbinding succesvol tot stand breng?
Graag een uitgebreid antwoord op alle vragen, zodat ik niet voor niks iemand een duur cadeau doe.
Berichttitel: Re: bluetooth inschakelen van gsm naar gsm
Geplaatst: 01 sep 2010 11:27
70% ontvangst
Wel leuk zo'n kado maar iemand zijn gegevens stelen noem je dat vriend?????
Je kunt wel verbinden via bluetooth maar de ander zal dat altijd eenvoudig kunnen opmerken.
Klink voor mij niet als grap maar meer ilegaal????
_________________ early to bed, early to rise, makes a man healthy, wealthy and wise. HTC hd2 met winmobile 6.5 Rom AXLOR V8 Tomtom map Australia version 845.2662
Berichttitel: Re: bluetooth inschakelen van gsm naar gsm
Geplaatst: 02 sep 2010 10:31
Beheerder
Geregistreerd op: 30 mei 2006 19:35 Berichten: 6304 Woonplaats: Gouda
Wat jij wilt, is iemand zijn telefoon compleet kunnen overnemen zonder dat de ander dat weet. Standaard is dit sowieso niet mogelijk en ik vraag me af of er wel iets bestaat waarmee het zou kunnen.
In ieder geval vind ik het allesbehalve respectvol om zoiets te doen. Nooit van privacy gehoord?
_________________ Morrigan - Moderator gsmhelpdesk.nl
Merken in bezit: Nokia, Blackberry, Samsung, Sony Ericsson, LG, HTC, Panasonic, NEC, Sagem, Motorola, Alcatel, Sendo, AT Mobile, Apple Meest gebruikt nu: Blackberry Bold 9700 & Blackberry Curve 8900
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum