Het is nu 22 mei 2013 07:08

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Parrot 3400 gps/route66
BerichtGeplaatst: 10 mei 2008 13:42 
0% ontvangst
0% ontvangst

Hallo,

Sinds kort ben ik in het bezit van de parrot 3400 met GPS functie. In de eerste plaats vindt ik het een erg mooi en handig apparaat. Als ik mijn mobiel aanzet dan vindt hij hem meteen. Nu heb ik toch 2 kleine problemen wat ik al 2 keer gehad heb.

Probleem: als ik mijn nokia aanzet dan geet mijn telefoon aan dat hij verbinding heeft gemaakt met de parrot 3400 GPS. Nu komt het probleem. Als ik route 66 opstart dan geeft hij aan dat er geen gps signaal is terwijl op de carkitt nokia 66880 staat.

Probleem 2: Op de verpakking van de carkitt staat een foto en daarop staat dat het persoon aan het navigeren is en dat op het schermpje van de carkitt een aardbol staat. Ook dat krijg ik niet voor elkaar. Mijn vraag is: heeft iemand ervaring met deze carkitt en deze problemen

Profiel  

BerichtGeplaatst: 17 okt 2008 20:22 
50% ontvangst
50% ontvangst

Hallo kijk eens op deze site van parrot http://www.parrot.com/uk/support/online ... 00ls-color

MOD EDIT: Quote verwijderd. Het is niet nodig een voorgaand bericht te quoten. Enkel als je reageert op een post verder terug in het topic is een quote nuttig.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]