Berichttitel: Hotmail account instellen op Samsung touchwizz?
Geplaatst: 30 dec 2008 21:18
0% ontvangst
Hallo iedereen,
Wie kan mij alsjeblieft helpen, na uren surfen is het mij nog steeds niet gelukt, ik lees overal weer iets anders. 1. Is het mogelijk om een hotmail account in te stellen op mijn telefoon? 2. Zo ja, hoe doe je dit?!
Berichttitel: Re: Hotmail account instellen op Samsung touchwizz?
Geplaatst: 01 jan 2009 14:52
Moderator
Geregistreerd op: 29 maart 2008 17:45 Berichten: 2307 Woonplaats: Noord-Brabant
volgens mij is er geen mobiele versie voor Hotmail. Je kan wel via je mobiele browser naar 'live.nl' gaan en zo kan die dat instellen. Die site geeft ie wel in de mobiele versie weer. Voor Gmail zijn er wel mobiele programma's. Maar als je het echt voor hotmail zoekt heb je daar natuurlijk niks aan. Gr stefan
_________________ Moderator / Reviewer GSM Helpdesk
Nieuwste aanwinst: Sony Ericsson XPERIA X10 In bezit : Samsung i8910HD , Samsung S8300 UltraTOUCH Had : Nokia 6210 Navigator , Nokia 6131 , LG KP500 Cookie, Siemens CX70 , Alcatel OT565 , Nokia 1100.
Het ophalen van hotmail in outlook en dus ook in Windows Mobile telefoons is niet meer mogelijk. Deze functie is in 2006 (uit mijn hoofd gezegd) uit outlook en Windows Mobile gehaald en kan nu alleen nog maar tegen betaling gebruikt worden.
Je kunt dus niet in outlook op je toestel rechtstreeks je hotmail ophalen, je moet daar dus echt voor naar de mailbox blijven surfen.
Geplaatst: 12 maart 2009 16:06
20% ontvangst
En zo heeft alles wat gratis is een keerzijde... Om hotmail gratis te houden zullen er reclame inkomsten gegenereerd moeten worden. En dit kan alleen door een hele webpagina te presenteren.
Daarom hebben ze er daar voor gekozen dat je alleen via een webpagina je mail kan lezen en niet separaat ophalen via pop of mapi.
Maar kan je niet naar naar je hotmail surfen en met de zoom functie de pagina vergroten? Het blijft heen en weer schuiven maar toch...
Een andere mogelijkheid: als je een internet account thuis hebt heb je meestal ook een of meer email account(s) en die ondersteunen allemaal (anders kan je beter een andere provider nemen) pop3. Laat je hotmail forwarden (=doorsturen) naar dat account en stel je telefoon in om daar je mail op te halen.
Geplaatst: 25 maart 2009 22:25
40% ontvangst
Ik heb ook helemaal geen problemen en ook niet gehad met mijn sony ericsson xperia. Trouwens dat ging helemaal vanzelf, zonder ook maar iets in te stellen, behalve dan email naam en wachtwoord. Nu ik de touchwiz heb, weet ik ook even niet hoe dat in te stellen. Vind het wel handig email op te halen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum