deze website   het internet            

Het is 10 sep 2010 19:45

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Kosten voor i-mode in Hi factuur
BerichtGeplaatst: 21 jun 2010 15:28 
0% ontvangst
0% ontvangst

Dag allemaal,

Duidelijkheid voor alles vind ik, maar bij Hi denken ze daar anders over. Op mijn eerste factuur sinds ik mijn BlackBerry Blod 9700 heb, staan kosten "buiten de bundel" gerekend voor het gebruik van i-mode à € 26,73.

Na de site te hebben afgezocht, getracht een antwoord van een van de klantenservice medewerkers te krijgen. Maar helaas wederom storing!! Weten jullie waarom er kosten voor i-mode gerekend worden?

Ik nam aan dat ik met mijn BlackBerry Eindloos Online pakket goed zou zitten..... Het vreemdste aan deze i-mode kosten is nog wel dat het gaat over de periode van 21 mei tot en met 26 mei. Deze periode ligt middenin mijn gebruikersmaand en ik ben ook niet in het buitenland geweest. Daarnaast gebruik ik thuis mijn draadloze internetverbinding, zodat ik niet constant op het Hi netwerk zit en sneller bepaalde pagina's kan laden.

Alvast dank voor jullie reacties!!

Groeten Marloes

Meld dit bericht
 Profiel  

Berichttitel: Re: Kosten voor i-mode in Hi factuur
BerichtGeplaatst: 21 jun 2010 17:52 
Beheerder
Beheerder

Bizar dat er kosten in rekening wordt gebracht die KPN/Hi niet eens meer levert. I-Mode bestaat al een tijdje niet meer. Daarnaast mag je er inderdaad van uit gaan dat je met Blackberry Eindeloos Online onbeperkt (tegen een fair use policy) mag internetten.

Enige dat nog zou kunnen: heb je nog extra programma's geinstalleerd waar je extra instellingen voor moest doen om het aan de praat te krijgen met internet? Ook dit ZOU geen extra kosten met zich mee moeten brengen, maar hier gaat het weleens fout.

In ieder geval moet je even bellen met Hi en vragen om opheldering. Volgens mij is hier gewoon iets fout gegaan.

Merken in bezit: Nokia, Blackberry, Samsung, Sony Ericsson, LG, HTC, Panasonic, NEC, Sagem, Motorola, Alcatel, Sendo, AT Mobile, Apple
Meest gebruikt nu: Blackberry Bold 9700 & Blackberry Curve 8900

Meld dit bericht
 Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]