Het is nu 26 mei 2013 07:46

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Wat gaat er mis?
BerichtGeplaatst: 11 jul 2012 12:36 
0% ontvangst
0% ontvangst

LS,

ik heb sinds februari een Samsung GT5830,aangeschaft bij Typhone. Daarnaast heb ik een sim-only abonnement bij Youfone met onbeperkt mobiel internet met 'fairshare' oid.

Het is mij nooit gelukt om op het 3G netwerk een Youtube filmpje te bekijken, ik dacht dat dit te wijten was aan het goedkope abonnement.
Echter de laatste tijd heb ik nauwelijks nog internetverbinding. Zelfs als ik het maximale aantal streepjes 3G heb, lukt het mij vaak niet om bv. de Teletekst app of Wordfeud te gebruiken, iets wat voorheen wel lukte. Internetten via de browser werkt dan helemaal niet.

Ook de wifi-verbinding, die in het begin prima was, krijgt kuren. Soms moet ik die een paar keer aan en uitzetten voordat het werkt, en zelfs dan lukt het soms niet, terwijl het op de laptop prima gaat.

Heeft iemand enig idee wat er mis kan zijn en of dit makkelijk opgelost kan worden?

Dank voor de reacties!

Profiel  

Berichttitel: Re: Wat gaat er mis?
BerichtGeplaatst: 11 jul 2012 17:39 
Beheerder
Beheerder

Geen idee of het aan het goedkope abonnement ligt. Ik weet niet wat voor snelheden Youphone eigenlijk biedt; ik kan daar weinig over terugvinden.

Maar ik begrijp dat internet via wifi het altijd goed heeft gedaan en nu ineens niet meer. Heb je al eens geprobeerd op het effect heeft wanneer je de cache leegmaakt?

Je zou kunnen overwegen om je mobiel terug te zetten naar fabrieksinstellingen, de internetinstellingen voor Youphone en wifi thuis er opnieuw inzetten en kijken wat het effect dan is. (Je begint dan wel weer met een 'schone' telefoon.)

http://downloadcenter.samsung.com/conte ... Screen.pdf blz

Profiel  

BerichtGeplaatst: 11 jul 2012 22:27 
0% ontvangst
0% ontvangst

Morrigan, bedankt voor je reactie, maarre, hoe maak ik de cache leeg?

Profiel  

BerichtGeplaatst: 12 jul 2012 18:39 
Beheerder
Beheerder

Bij de meeste telefoons start je dan Internet, kies je dan menuknop en daar dan weer voor Instellingen. Daar moet ergens een optie staan om de cache (of buffer) leeg te maken.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]