Het is nu 19 mei 2013 12:17

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 28 aug 2010 23:36 
50% ontvangst
50% ontvangst

Ik kan binnenkort voor een nieuwe gsm gaan. Mijn voorkeur ging uit voor de samgsung galaxy S. Ik zie dat er ook een nokia op de markt komt de N8.

Deze ziet er ook wel goed uit zo op het eerste gezicht.
Graag ben ik benieuwd naar jullie meningen hierover, welke te kiezen.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 29 aug 2010 12:30 
Moderator
Moderator

Als je puur goede foto's wil zou ik wachten tot de Nokia N8 uitkomt, die heeft een 12 megapixel camera met allemaal leuke features. De Galaxy S daarintegen staat niet echt bekend om zijn goede camera.
De Galaxy S draait op Google Android, de Nokia N8 draait op Symbian. Voor Android is het aan te raden om een databundel te nemen bij je abonnement omdat internet voor Android vrijwel onmisbaar is.

Als je veel internet enzo, dan is wellicht de Galaxy S fijner om mee te werken, maar de N8is nog niet uit. Die wordt binnen 2 maanden verwacht. Het is een persoonlijke keuze, maar ik denk dat de Nokia N8 een erg goed toestel is, waarvan ik verwacht dat het wel een populair toestel zal worden.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 29 aug 2010 13:01 
50% ontvangst
50% ontvangst

Ik heb nog de tijd om af te wachten. Mijn abbo loopt eind januari 2011 af bij KPN. Tegen die tijd zal er wel wat meer bekend zijn van het toestel en de prijzen.
Ik gebruik de gsm veel voor te twitteren, surfen ed. Dus internet is wel handig, ben alleen benieuwd hoe dat gaat verlopen in de toekomst nu ze pakketten willen gaan aanbieden met een datalimiet.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 29 aug 2010 14:38 
Moderator
Moderator

Android is dan denk ik het meest voor de hand liggend.
Omdat je daar uitgebreide degelijke twitter applicaties voor hebt.
Tot nu toe, heeft alleen T-Mobile geen datalimiet. Ik heb zelf ook T-Mobile en nergens problemen mee. T-mobile zegt dat het echt zo blijft, dus geen datalimiet. Maarja, wie weet voeren ze het alsnog in. Maar tot nu toe zegt T-Mobile van niet ;-)

Profiel  

BerichtGeplaatst: 29 aug 2010 14:43 
50% ontvangst
50% ontvangst

T-mobile valt hier af, is hier amper dekking. Vaak vallen de gesprekken weg als iemand hier met t-moblie telefoon krijgt.
Er zal nog wel een review komen voor de nokia n8 op de site hier, eens bekijken hoe dat eruit ziet. Kan altijd dan beslissen.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 29 aug 2010 14:54 
Moderator
Moderator

Dat is jammer dat het afvalt.
Ik kan niet zeggen of de Nokia N8 gereviewd gaat worden door GSM Helpdesk. Dat hangt van diverse factoren af. Maar nog tijd genoeg :P

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]