Hallo allen,
ik volg gsmhelpdesk.nl al een tijdje, maar heb besloten te registeren omdat ik zelf nu met een vraag zit waar ik graag meningen van anderen wil hebben.
Top website trouwens, ben zeer te spreken over de reviews van verscheidene gsm's.
Mijn vraag.
Ik mag 6 oktober verlengen. Ik zit bij Hi, en ik kan kiezen uit een "assortimentje"
Mijn huidige toestel is een Blackberry 9000. Ben zeer te spreken over dit toestel. Geen problemen mee, en het pingen bevalt me uitermate goed.
Nu heb ik mijn oog wel op de Blackberry 9700 laten vallen. Een beste opvolger van de Bold 1. Maar de Galaxy S van Samsung vind ik ook een erg gaaf toestel. Mede dankzij de HD video-opname.
Als je deze naast elkaar zet, wat is dan de beste keuze? Of moet ik neigen naar de Torch?
Android ben ik bekend mee van de HTC Hero. En touchscreen ben ik best wel tevreden over, maar de BB 9700 heeft qwerty wat mij ook goed bevalt.
Hoe zit het met de batterijduur? Functies en gebruiksvriendelijkheid van het toestel (reageert constant snel, loopt amper vast etc..)
Ben benieuwd