Het is nu 19 mei 2013 23:28

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 11 jun 2012 19:00 
0% ontvangst
0% ontvangst

Hallo,

Ik heb een samsung galaxy 19000, mijn internet provider is planet en voor mijn samsung heb ik telfort. Het lukt mij wel om de samsung in te stellen voor ontvangst van email maar niet voor het verzenden van email. Het vervelende is dat omdat het niet lukt om het toestel voor uitgaande mail te configureren ik ook geen mail kan ontvangen. Heeft iemand hier ervaring mee? :( Het verzenden van mails vind ik niet zo belangrijk maar wel het ontvangen en dat lukt alleen maar als de instellingen voor het verzenden goed zijn. Ik heb alle adviezen van KPN en Telfort opgevolgd maar niets lukt en ik hoop maar dat iemand mij hier kan helpen en bij voorbaat dank daarvoor.

m.v.g.

Michiel

Profiel  

BerichtGeplaatst: 12 jun 2012 09:45 
60% ontvangst
60% ontvangst

Ik ga ervanuit dat je deze dan van KPN hebt gekregen??:

E-mailadres: vul hier het volledige e-mailadres in.
Servertype voor inkomende e-mail (POP3): pop.kpnmail.nl
Servertype voor uitgaande e-mail: mail.kpnmail.nl
Gebruikersnaam: Uw volledige emailadress
Wachtwoord: Uw wachtwoord.
Zorg ervoor dat "aanmelden met beveiligd wachtwoord verificatie" niet aangevinkt staat

Profiel  

BerichtGeplaatst: 12 jun 2012 17:47 
Beheerder
Beheerder

Het kan nog verschil uitmaken of je telefoon is verbonden via wifi (thuis via KPN) of via mobiel internet (via Telfort). De regel is eigenlijk dat je bij uitgaande mail altijd de uitgaande mailserver moet gebruiken van de provider waarmee je op dat moment verbinding hebt. M.a.w. als jij je telefoon alleen hebt verbonden via mobiel internet, dan zou je juist bij de uitgaande mailserver de mailserver van Telfort moeten gebruiken. (De inkomende mailserver moet uiteraard altijd die van KPN zijn).

Kijk ook eens op http://www.gsmhelpdesk.nl/helpdesk/helpdesk.php?id=119

Profiel  

BerichtGeplaatst: 05 aug 2012 21:24 
0% ontvangst
0% ontvangst

hoi Daar ik weet niet of het je al gelukt is maar ik ben ook 2 dagen bezig geweest en heb ook allerlij goede hulp gehad maar ondanks dat wilde het ook niet lukken maar als het bij jou algelukt is hebben andere die het probleem ook ondervinden misschien nog wel wat aan mijn antwoord.

ik heb ook alles wat je moet ingeven gedaan en het wou niet lukken totdat ik de poort gewoon op 25 heb gezet zoals KPN opgeeft en ik heb het vinkje altijd inloggen met wachtwoord uitgezet en hup daar ging hij meteen door en alles werkte.
Ja ik weet het het klinkt simpel maar dan werkt het echt meteen.

Succes ermee allemaal

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]