Het is nu 20 mei 2013 09:15

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 26 aug 2012 16:41 
0% ontvangst
0% ontvangst

Hallo! Ik heb deze week op het strand een Samsung galaxy S plus gevonden. Super blij was ok natuurlijk! Maar er zit een vergrendel patroon op de telefoon en die weet ik natuurlijk niet. Ik las op internet dat je een hard reset uit kan voeren en zo alle instellingen ongedaan maakt, nou lukt dat mij niet dus ik was benieuwd of iemand een manier weet het vergrendel patroon uit te zetten zodat ik de telefoon zou kunnen gebruiken. Alvast bedankt!

Profiel  

BerichtGeplaatst: 26 aug 2012 19:07 
Beheerder
Beheerder

Ik heb ook weleens een telefoon gevonden. In mijn geval in de trein. Wat ik toen gedaan heb? Afgegeven bij de conducteur, zodat ie alsnog naar de rechtmatige eigenaar terug zou kunnen.

Waarom geef je hem niet af bij bijv. de politie? Misschien is er nu wel iemand heel erg verdrietig, omdat hij/zij geen telefoon meer heeft.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 26 aug 2012 20:09 
70% ontvangst
70% ontvangst

Ik heb ook eens een telefoon gevonden en afgegeven bij de politie. De eigenaresse nam een tijd later contact met me op om te vertellen hoe blij ze was, stonden namelijk foto's op van haar overleden man.
Dus ik sluit me volledig aan bij Morrigan , waarom geef je hem niet af bij de politie ofzo ?

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]