Het is nu 22 mei 2013 06:33

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 300 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: lancher
BerichtGeplaatst: 23 mei 2007 17:18 
0% ontvangst
0% ontvangst

Hallo allemaal, ook ik heb een probleem met Samsung Pc Studio 3.0. Voorheen deed alles het gewoon, maar ineens niet meer.

Als ik het icoontje van het programma aanklik op mijn bureaublad veschijnt er een klein venstertje met daarin: "Samsung Pc Studio is already running".

Geen idee waarom hij dat zegt. Bij de 'running' processen op mijn laptop staat hij er niet tussen. Heb alles al verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Nog steeds dezelfde melding. Weet iemand hoe dit komt?
Alvast heel erg bedankt!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 24 mei 2007 00:16 
Beheerder
Beheerder

Wat ik je nu ga uitleggen is niet écht eenvoudig en ik raad je het af te doen op het moment dat je zelf niet echt veel verstand hebt van computers.

Ga even naar het menu start, klik op "uitvoeren" en vul in het balkje "msconfig" in en druk op enter.

Er zal een systeem popup verschijnen met een hoop tabbladen. Je zit nu in de opstart records van je computer te rommelen, dus ben voorzichtig! Klik op het tabblad "opstarten" (meestal het laatste tabblad) en kijk onder de kolom "Items voor opstarten" of daar toevallig dubbele dingen tussen staan. Vink vervolgens alle dubbele dingen úit zodat één van de twee aan blijft staan. Doe je dit correct, dan kan er niets gebeuren.

Ik heb het idee dat in je opstart records twee keer het opstart commando voor PC Suite staat, waardoor je die melding krijgt.

Hou me even op de hoogte of dit de oplossing was?

Groetjes,

Tim Wijkman

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 26 mei 2007 16:10 
0% ontvangst
0% ontvangst

Hi, ik heb je advies opgevolgd, maar ik zie PC Studio van Samsung er niet eenmaal tussen staan. Zijn er nog meer opties om mijn probleem te verhelpen?

Groetjes

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 27 mei 2007 10:53 
Beheerder
Beheerder

Hij staat er wel tussen, maar het is waarschijnlijk een "onherkenbare" procesnaam. Als je kijkt onder de kolom "Opdracht" (op het zelfde tabblad) en je maakt deze kolom breeder, dan krijg je de locatie te zien van het bestand wat uitgevoerd wordt. Aan de hand hiervan kun je zien of er een bestand wordt uitgevoerd met daarin "PC Suite" of "Samsung". Kom je die tegen, dan moet je die uitvinken.

Groetjes,

Tim Wijkman

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 28 mei 2007 14:42 
0% ontvangst
0% ontvangst

Hij staat er echt niet tussen.... Zal ik eens opschrijven welke er nu aan staan, dan alles uitvinken en kijken of ik het probleem houd? Als het hier aan ligt, zou ik het probleem niet meer hebben dan, toch?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 28 mei 2007 14:46 
Beheerder
Beheerder

Wacht daar even mee. Kun je ook nog eens kijken onder Start -> Systeemwerkset -> Geplande taken? (geplande taken kan overigens ook onder bureau accesoires zitten). Staat de PC Suite daar toevallig onder?

Groetjes,

Tim Wijkman

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 28 mei 2007 14:48 
0% ontvangst
0% ontvangst

Nee, leeg....

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 28 mei 2007 15:05 
Beheerder
Beheerder

Vreemd... We kunnen dus constateren dat de computer de software niet opstart bij het opstarten van de PC. Het is dus erg raar dat de software aangeeft dat hij al "running" is.

De laatste optie die je hebt, is de zaak opnieuw geheel te verwijderen. Vervolgens herstart je na de de-installatie je PC en ga je in de map C:\Program files\ op zoek naar de map "Samsung" en verwijder je deze in zijn geheel.

Tot slot ga je naar het "Startmenu -> Zoeken -> Alle bestanden en mappen" en laat je je PC zoeken op "Samsung" in de C-schijf. Alle bestanden die je PC vind die te maken hebben met PC suite kun je vervolgens verwijderen.

Hierna installeer je PC Suite opnieuw en mogelijk dat hij dan wel verder gaat. Er kan dan geen bestand meer op je PC staan welke dit probleem veroorzaakt.

Groetjes,

Tim Wijkman

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 04 jun 2007 15:47 
0% ontvangst
0% ontvangst

hoi mensen v/d helpdesc,

ik krijg pc studio niet goed werkend met mijn nieuwe u600. als ik de bijgeleverde cdrom installeer krijg ik de foutmelding dat mijn OS niet ondersteund wordt(nog voordat de installatie echt begint). dit kan kloppen want ik heb vista en die staat niet op het lijstje vermeld. maar nu lees ik op allerlei fora (inclusief dit) dat het wel zou werken op vista. daarom heb ik de nieuwste versie gedownload van de samsung site (nl) maar hierbij kreeg ik de zelfde foutmelding. ik heb toen van een amerikaanse site de amerikaanse versie van pcstudio gedownload en geinstalleerd, deze deed het wel maar toen ik mijn u600 probeerde te koppelen ging dat niet omdat hij die niet erkende, dit kan ook goed kloppen want in amerika hebben ze geen u600 (of misschien alleen onder een andere naam).

dus nu is mijn vraag:
ligt dit dan toch aan de compabiliteit met vista? ik heb namelijk niet de "home" versie maar de "ultimate" versie. ik kan verder namelijk geen andere problemen bedenken.

alvast bedankt voor de moeite!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 04 jun 2007 20:42 
Beheerder
Beheerder

Het ligt inderdaad aan het feit dat je Vista hebt. Nog even geduld totdat Samsung een geschikte versie gaat uitbrengen dus.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 23 jun 2007 23:17 
0% ontvangst
0% ontvangst

ik heb dit probleem ook.
het word wel tijd dat ze daar eens wat aan gaan doen, vista is al een hele tijd uit nu

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 25 jun 2007 01:05 
Beheerder
Beheerder

Ze zijn er ook mee bezig, maar software ontwikkeling kost veel tijd en geld...

Groetjes,

Tim Wijkman

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 11 jul 2007 09:58 
10% ontvangst
10% ontvangst

Ik heb ff hier me vraag neergezet omdat ik nu pas dit topic over pc studio zie :oops:

Hee ik heb weer een vraag ;]

in Pc studio kan ik alleen maar mp3 bestanden naar me telefoon overzette (d900), & afbeeldingen kan ik niet eens openen :l ( dus die zie ik neit eens zal ik 't zo maar zeggen )

wat moek doen?

alvast bedanktt :)

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 12 jul 2007 15:37 
10% ontvangst
10% ontvangst

Oneee tis al opgelost, ik moest gewoon Op Media klikken

:oops:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 12 jul 2007 16:14 
Beheerder
Beheerder

Goed dat het opgelost is... Weer een probleem uit de wereld ;-)

Groetjes,

Tim Wijkman

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 12 jul 2007 23:53 
0% ontvangst
0% ontvangst

Ik heb sinds vandaag een samsung e200 maar ik krijg dus never nooit niet deze troep software aan de praat op vista. :evil: Ik krijg het wel geinstaleerd maar zodra ik het opstart wordt de vraag gestelt welke connectie mogelijkheid ik wil gebruiken (usb bluetooth of infrared) maar continu krijg ik de melding in beeld "COM server registration failed. Please restart the system." en klik ik dat weg dan komt het na 10 seconden gewoon weer terug en gebeurd er geen zak.

Ik wordt hier doodziek van. Hoe moet ik nu in hemelsnaam mijn foto's eraf halen of er een mp3 opzetten? Is het nou echt zo moeilijk om voor bijna een jaar oud besturingssysteem nieuwe versies van je software te maken?

Heeft iemand nog een tip hiervoor? :cry:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 13 jul 2007 00:34 
0% ontvangst
0% ontvangst

een heel simpele trucis om een cardreader te gebruiken; kost haast niets en werkt altijd. Ben zelf na verschillende pogingen ook gestopt met smsung studio

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 13 jul 2007 07:39 
0% ontvangst
0% ontvangst

tonio schreef:
een heel simpele trucis om een cardreader te gebruiken; kost haast niets en werkt altijd. Ben zelf na verschillende pogingen ook gestopt met smsung studio
ja ok maar dan zal ik eerst een mini sd kaartje moeten kopen. :p En daarnaast wil ik de software gebruiken om adressen en telefoonnummers erin te zetten maar dat gaat niet zonder de software.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 13 jul 2007 09:02 
Beheerder
Beheerder

Stop met proberen in Vista ;-). Dat werkt inderdaad nog niet. Samsung is voor Vista een nieuwe applicatie aan het ontwikkelen, tot die tijd is op vista geen synchronisatie mogelijk met Samsung toestellen.

Groetjes,

Tim Wijkman

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 19 jul 2007 03:53 
0% ontvangst
0% ontvangst

Heb ook helaas geen drivers kunnen vinden om m'n X820 te gebruiken met Windows Vista.

Totdat ik vanavond volgende site tegenkwam. Maar weet niet of het betrouwbaar is om deze te downloaden.

Heeft er iemand volgende drivers toevallig al geprobeerd?

http://global.mobileaction.com/download ... 52&go=+Go+

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 19 jul 2007 09:11 
Beheerder
Beheerder

Van die site kun je gerust software downloaden. Dit bedrijf maakt pakketten met datakabels en software welke ook in vele Nederlandse telecomwinkels te verkrijgen zijn. Als je met die software wel vooruit kunt, dan is het eventueel zeker een alternatief.

Groetjes,

Tim Wijkman

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 22 jul 2007 17:02 
0% ontvangst
0% ontvangst

Hallo,

ik heb ook een probleem met de pc studio. Hij doet bij mij helemaal niks. Meteen als ik de cd erin doe, krijg ik deze melding: Kan de ordinaal 1334 niet vinden in DLL-bestand IML32.dll.

En daarna deze melding: This application cannot start as it cannot create needed files. There may not be enough free disc space.

Wat moet ik hiermee?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 22 jul 2007 18:16 
Moderator
Moderator

Al geprobeerd met de allerlaatste versie van PC Studio?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 22 jul 2007 19:03 
0% ontvangst
0% ontvangst

kokkie schreef:
Al geprobeerd met de allerlaatste versie van PC Studio?

het is me al gelukt, via een andere weg

thnx iig

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 22 jul 2007 19:06 
Moderator
Moderator

Is wel handig voor andere samsung gebruikers als ze ook weten wat jouw oplossing was. Vele weten er meer dan een. ;)

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 18 aug 2007 18:16 
0% ontvangst
0% ontvangst

Beste helpdeskmensen,

ik heb al even op dit forum rondgekeken maar k heb nog geen vergelijkbare problemen gevonden.

Ik kan het hele programma PCstudio niet instaleren, niet van de cd niet de nieuwste gedownloade versie. Ik heb windows XP, dus daar ligt het niet aan.

Hij geeft een foutmelding nr -6005 met als advies om alle lopende programmas te stoppen, de tijdelijke bestande te verwijderen en het nog een keer te proberen. Naja je raad het al dat werkt nog steeds niet.

Ik heb mn D900i ook op massaopslag geprobeerd maar dan zegt ie dat er een geschikte schijf of ander apparaat moet worden aangesloten.

Btw op mn laptop draait het programma wel gewoon...

ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 18 aug 2007 19:38 
0% ontvangst
0% ontvangst

Heb hetzelfde probleem. Bij mij geen foutmelding, maar de verbinding kan niet worden gemaakt. Alles werkt wel op de laptop van mijn dochter met dezelfde specs. Zou aan de virusscanner kunnen liggen, maar die heb ik ook al eens uitgezet.
Denk zelf dat er ergens in mijn PC een schakelaartje fot zit. Baal er wel van, want het lijkt mij wel een handig programma.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 19 aug 2007 18:51 
Beheerder
Beheerder

Gebruiken jullie toevallig op de genoemde computers een firewall of antivirus programma? In 99 van de 100 gevallen zijn zij de boosdoeners dat het niet werkt. Mijn advies is dus: Schakel beide programma's uit voordat je PC Suite gaat instaleren en gebruiken...

Groetjes,

Tim Wijkman

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 20 aug 2007 17:48 
0% ontvangst
0% ontvangst

Heb ik gedaan, maar haalt niets uit.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 20 aug 2007 22:08 
100% ontvangst
100% ontvangst

heb ook dat probleem met mijn D900. van massa opslag ik heb zon gevoel dat het een software fout is van samsung of je kaartje zelf blokkeert het. een andere optie is een cardreader ;)

ook kan je het via je telefoongeheugen overplaatsen alleen dat duurt lang :p

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 300 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]