|
|
| Auteur |
Bericht |
|
Domipost
|
Berichttitel: Geplaatst: 15 jan 2008 20:54 |
|
Geregistreerd op: 01 maart 2007 23:37 Berichten: 2872 Woonplaats: Leiden
|
|
Waar heb je hem weggebracht?
Bij sommige winkels (b.v. The Phonehouse) hebben ze een soort garantie dat als hij binnen 15 dagen niet terug is je een nieuwe krijgt.
_________________ Sony Ericsson Addict!
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
nichal
|
Berichttitel: Geplaatst: 15 jan 2008 23:22 |
|
 |
| 20% ontvangst |
 |
|
De primafoon 
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
rooie60
|
Berichttitel: Geplaatst: 16 jan 2008 00:18 |
|
 |
| 90% ontvangst |
 |
|
|
Ik gaf mijn T650i af bij tfortelecom (er werd n nieuwe navig.toests opgezet) na 1,5 kon ik hem ophalen.
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Domipost
|
Berichttitel: Geplaatst: 16 jan 2008 16:34 |
|
|
nichal schreef: De primafoon 
Dan zal je moeten wachten
Je zou kunnen proberen bij de winkel een nieuwe te vragen omdat hij al zolang weg is, maar daar geef ik je weinig hoop in
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
nichal
|
Berichttitel: Geplaatst: 17 jan 2008 13:40 |
|
 |
| 20% ontvangst |
 |
|
domipost schreef: nichal schreef: De primafoon  Dan zal je moeten wachten Je zou kunnen proberen bij de winkel een nieuwe te vragen omdat hij al zolang weg is, maar daar geef ik je weinig hoop in
Dat dacht ik niet!
Ben net geweest, en ik zei dat ik al bijna 6 weken wacht, en toen heeft ze gebeld naar de Reparatieservice en die zeiden dat ik een nieuw toestel mag krijgen omdat een onderdeel voor de telefoon niet beschikbaar is, en daarom niet te repareren valt!
Mag hem om 13u ophalen, yes!
Hou jullie op de hoogte! 
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Michel22
|
Berichttitel: Geplaatst: 17 jan 2008 14:03 |
|
 |
| 80% ontvangst |
 |
Geregistreerd op: 26 sep 2007 12:54 Berichten: 323 Woonplaats: Beverwijk
|
domipost schreef: Waar heb je hem weggebracht?
Bij sommige winkels (b.v. The Phonehouse) hebben ze een soort garantie dat als hij binnen 15 dagen niet terug is je een nieuwe krijgt.
Soort Garantie??
Haha, het is een KEIHARDE garantie, haha
BTW 7 dagen omruilgarantie
AMEN 
_________________ The Phone House, met de hartelijke service..
In Bezit van een Nokia 6700,HTC Magic,Nokia 5800, Samsung I8510 (Innov8), Sony Ericsson C902, Nokia N82, Nokia 5000,Nokia 6500c, Sony-Ericsson K810i, Spyker Laviolette,Samsung X820,Nokia 2310, Nokia 1650 en meer? ff denken
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
nichal
|
Berichttitel: Geplaatst: 17 jan 2008 16:29 |
|
 |
| 20% ontvangst |
 |
|
Heb nu een nieuwe w910i. Nu hopen dat dit niet de derde defecte telefoon wordt met productiefout. 
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
rooie60
|
Berichttitel: Geplaatst: 26 jan 2008 13:04 |
|
 |
| 90% ontvangst |
 |
|
Was wat huiverig om hem te kopen,(gezien de vastlopers etc) maar heb hem nu 1 dag en wel gelijk de nieuwe software eropgezet R1CA039,stond 029 op.
En dat media menu is érg wennen 
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
royalG
|
Berichttitel: data-account? Geplaatst: 01 feb 2008 23:25 |
|
|
|
Hallo,
ik weet niet precies hoe ik de track-id functie op mijn w910 moet gebruiken. Het sampelen van de audio gaat goed, maar dan gaat er iets fout tijdens het versturen. Ik zat een beetje te kijken bij opties en zag staan "geen data-account" dus, miss. dat ik deze moet instellen? Alleen weet ik niet welke gegevens ik hier moet instellen bij, dus kan iemand mij helpen? Ik heb een orange abbo van 20 euro p/m zonder een extra online abbo oid.
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Domipost
|
Berichttitel: Geplaatst: 01 feb 2008 23:36 |
|
|
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
royalG
|
Berichttitel: Geplaatst: 02 feb 2008 17:10 |
|
|
Domipost schreef: thx, dat probleem is opgelost nu  . Maar m'n liedje wordt niet gevonden, er staat dat de trackid service tijdelijk niet beschikbaar is. klopt dit? of zat mijn liedje gewoon niet in de database?
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Domipost
|
Berichttitel: Geplaatst: 02 feb 2008 19:11 |
|
|
|
Dat weet ik niet. Ik geloof dat er iets anders komt te staan als het liedje niet in de database staat
Bij mij kan hij (java versie van motorola, geloof dat hij wel via dezelfde database werkt) geen verbinding krijgen, dus het zou wel kunnen kloppen dat er een fout is in de database
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Vief_
|
Berichttitel: Geplaatst: 18 feb 2008 21:14 |
|
 |
| 0% ontvangst |
 |
|
|
Hallo iedereen!
Ik heb even dit topic doorgelezen, en tot mijn verbazing, was ik niet de enigste met dit probleem!
Ik heb sinds 2 maanden een Sony Ericsson W910i. Was er erg tevereden mee, totdat er problemen ontstonden.
Ten eerste kon hij geen contact meer maken met mijn computer. (Ik dacht nog: Dat kan ook gewoon aan mijn computer liggen.) Gelukkig heb ik niet 1 computer in huis, maar via de andere lukte het ook niet.
Volgende probleem: Ik kon niet in de toepassingen komen, de spelletjes deed hij niet meer, de Walkman-knop in het hoofdmenu werkte niet meer. Ook het knopje bovenop werkte af en toe.
Vervolgens begon hij uit te vallen. Dan was het beeld weg, en na een paar seconden kwam het weer terug.
Daarvoor nog, heel vreemd. Ik haalde de kabel van mijn computer uit mijn telefoon. Toen was het beeld even leeg van mijn telefoon. Later ging ik kijken of de bestanden waren over gezet. Maar toen was ik alles kwijt! Foto's, video's en muziek!
Na een uurtje was alles weer terug...
Uiteindelijk deed zelfs mijn camera het niet meer.
Met al deze klachten ben ik terug gegaan naar de winkel. Daar werd ik vriendelijk geholpen,. Ze kenden al deze klachten nog niet. Ik werd verzocht naar een servicepunt van Sony Ericsson te gaan, omdat het waarschijnelijk een software probleem was.
Maar ook daar konden ze me niet helpen.
Heb hem nu op gestuurd naar Sony Ericsson.
Ik hoop dat ze hem kunnen maken.
|
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Domipost
|
Berichttitel: Geplaatst: 18 feb 2008 21:46 |
|
|
Da's inderdaat een kwestie van nieuwe software. Als hij terug komt van SE zou het gewoon weer verholpen moeten zijn. Dat moeten ze trouwens ook gewoon bij een service point kunnen doen 
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
aa
|
Berichttitel: Geplaatst: 14 maart 2008 12:30 |
|
 |
| 0% ontvangst |
 |
|
|
Heeyy ,ik heb een vraag, ik heb een w910i en wil daar graag filmpjes opzetten en dat lukt wel in MP4 maar nu heb ik elke keer het probleem dat het geluid niet gelijk loopt aan het filmpje,, terwijl dit wel gelijk loopt op de PC,,,
Licht dit aan het filmpje zelf of komt dit doordat het filmpje op de Telefoon word gezet.
en Kan ik mijn w910i geheugen uitbreiden tot 8 gb zonder problemen,,
en ik zou ook graag leuke dingen om me telefoon willen zoals spelletjes e.d. maar waar kan ik deze het beste downloaden ?
Alvast bedankt voor de moeite!!
Groeten,
Dominic
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
aa
|
Berichttitel: Geplaatst: 14 maart 2008 12:30 |
|
 |
| 0% ontvangst |
 |
|
|
Heeyy ,ik heb een vraag, ik heb een w910i en wil daar graag filmpjes opzetten en dat lukt wel in MP4 maar nu heb ik elke keer het probleem dat het geluid niet gelijk loopt aan het filmpje,, terwijl dit wel gelijk loopt op de PC,,,
Licht dit aan het filmpje zelf of komt dit doordat het filmpje op de Telefoon word gezet.
en Kan ik mijn w910i geheugen uitbreiden tot 8 gb zonder problemen,,
en ik zou ook graag leuke dingen om me telefoon willen zoals spelletjes e.d. maar waar kan ik deze het beste downloaden ?
Alvast bedankt voor de moeite!!
Groeten,
Dominic
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Domipost
|
Berichttitel: Geplaatst: 14 maart 2008 17:05 |
|
|
voor spelletjes kun je het beste ff op http://www.topsony.com kijken. Wat de filmjes betreft: converteer ze eens naar .3gp.
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
aa
|
Berichttitel: Geplaatst: 14 maart 2008 17:19 |
|
 |
| 0% ontvangst |
 |
|
jha ik was zelf ook al aan het rondkijken naar 3gp filmpjes en nu hebk in elk geval al 1 filmpje gevonde waar geluid en film gelijk loopt
maar je zegt converteren,,nog tips voor n goed prog.?
gr,
DOminic
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Domipost
|
Berichttitel: Geplaatst: 14 maart 2008 17:39 |
|
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
aa
|
Berichttitel: Geplaatst: 14 maart 2008 17:41 |
|
 |
| 0% ontvangst |
 |
|
|
Okee dankje,, ik zal hem is even proberen,,
nu nog 1 ding over het geheugen,, kan ik dat nou uitbreiden tot 8gb of maar tot 4gb? want ik heb op sommige 4gb gezien en op andere 8gb
groeten,
Dominic
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
BM
|
Berichttitel: Geplaatst: 28 apr 2008 12:32 |
|
 |
| 0% ontvangst |
 |
|
|
Heb ook sinds 2 maanden een W910 en niets dan problemen.
In het begin deed het apparaat het prima maar na verloop van tijd liep die vast als ik em in de auto gebruikt icm een Parrot Bluetooth carkit.
Naderhand ook los en als ik niet in de auto was:
Liep vast en wilde niet meer opstarten. Na uren wachten lukt het dan weer wel. En dan nog willekeurig opstarten of niet reageren.
Kortom, een drama.
Het toestel heb ik zelf meerdere keren geflasht en daarna een volledige reset gedaan.
ook 2x langs zo een Repair Centre geweest. Ook zij beloofden dat het goed was. Waarschijnlijk hadden ook zij een software upgrade gedaan welke niet nodig was want deze had ik thuis ook al menigmaal uitgevoerd.
Ok, dan maar opsturen.
Hij is nu sinda 21 maart bij Dynafix, de officiele Repair Service Centre in Nuth.
Zij hebben em nagegeken en nu wordt hij omgeruild. Hoe lang dat gaat duren???? Weten ook zij niet. Is afhankelijk van het feit of het apparaat wel in voorraad is. Kan weken duren.
Dan maar SE bellen met deze info en kijken of zij iets meer kunnen vertellen.
"Sorry meneer, we zullen het apparaat zsm opsturen als deze in voorraad is. Kan u niet vertellen hoe het met de voorraad is gesteld. Degen die dat wel kunnen doen zijn voor u niet bereikbaar. Helaas, wij zijn maar een Call Center"
Oftewel, het Call Centre zit er om mensen een aai over de bol te geven zonder iets specifieker te zijn.
Wat ik mij afvraag: Waar zijn mijn rechten. Je koopt een apparaat van circa 500 euro wat niet goed werkt, gaat er diverse keren mee naar de serice centra welke op de site staan vermeld, echter zonder resultaat.
Ik mag toch wel iets meer verwachten dan: Als het apparaat in voorraad is, sturen wij deze op naar u. Dit kan weken duren meneer, Sorry!!
Beste Sony Ericsson: Service is een onderdeel van Marketing en Verkoop
Besteed daar aandacht aan. Er zijn heel veel mensen die dit lezen.
Potentiele W910 kopers: Vraag of het toestel geen kinderziektes heeft en vraag om een omruiling in de winkel als dit zich voordoet. Eis dit bij voorbaat al bij de koop.
|
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
de Leon
|
Berichttitel: Re: W910i: Algemene topic Geplaatst: 04 feb 2009 01:14 |
|
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Domipost
|
Berichttitel: Re: W910i: Algemene topic Geplaatst: 04 feb 2009 20:48 |
|
|
Ik vind het apart dat je er €500 voor hebt betaald. Zelfs bij de duurste shop is hij "slechts" €400........ Doe je knap  Maar de W910 is inderdaad een toestel dat veel problemen heeft gehad. Pech dat jij ook net een probleem toestel had 
|
|
| Omhoog |
|
 |