Hoe kan ik de beltoon van de K750i vaker over laten gaan? Ik kan hem regelmatig niet zo dicht bij me hebben. Hij gaat nu 6x over. Dank voor het antwoord. Scult
Berichttitel: Re: K750i vaker beltoon over laten gaan
Geplaatst: 25 jan 2009 19:11
Moderator
Geregistreerd op: 29 maart 2008 17:45 Berichten: 2306 Woonplaats: Noord-Brabant
misschien moet je een langere ringtone kiezen? gr stefan
_________________ Moderator / Reviewer GSM Helpdesk
Nieuwste aanwinst: Sony Ericsson XPERIA X10 In bezit : Samsung i8910HD , Samsung S8300 UltraTOUCH Had : Nokia 6210 Navigator , Nokia 6131 , LG KP500 Cookie, Siemens CX70 , Alcatel OT565 , Nokia 1100.
Ik heb dit meegemaakt bij een collega,ik vroeg haar of ze de voicemail gebruikte,dat deede ze. Ze heeft voice mail uitgeschakeld en nu gaat de gsm (nokia 6300) net zo lang over totdat ze het gesprek aanneemt. Misschien dat dit bij jou ook zo is?
Berichttitel: Re: K750i vaker beltoon over laten gaan
Geplaatst: 28 jan 2009 14:01
0% ontvangst
Inderdaad moest ik de voicemail uitzetten. Nu blijft ie gewoon overgaan. Dacht dat ik dat al gedaan had. Dat is nogal omslachtig bij Telfort; de klantenservice bellen (niet gratis) en dan eerst allerlei andere menues afwachten voordat je eindelijk komt waar je wil. bedankt voor de reacties. Ben blij.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum