Het is nu 19 mei 2013 00:59

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 19 sep 2009 18:12 
0% ontvangst
0% ontvangst

Hallo,

Vandaag de nieuwe LG Crystal gekocht bij Telfort. In combinatie met een abbonement welke eind dec. in zal gaan. Volgens de winkelmedewerker kon ik mijn vodafone simkaart gewoon alvast in mijn nieuwe LG Crystal stoppen, en zo dus gebruik maken van mijn nieuwe telefoon aangezien mijn oude Samsung stuk is gegaan.

Maar het werkt niet! Zodra ik mijn vodafone simkaart in de LG stop geeft hij enkel aan dat ik een noodoproep kan doen. Hij zegt iets over SIM. Ik kan geen menu in, niets... Simkaart is goed geplaatst.

Als ik de telfort simkaart erin stop, heb ik de mogelijkheden wel, maar tja, dat abbonement gaat pas eind dec. van start, dus daar heb ik nu niets aan.

Is er een truckje voor nodig om mijn LG in combi met mijn vodafone sim kaart te activeren? Weet iemand raad? Ik ben nu nl. niet bereikbaar!

Groeten!

Profiel  

BerichtGeplaatst: 19 sep 2009 18:37 
Moderator
Moderator

Dat is wel een hele domme lok actie van Telfort.
Als je een telefoon koopt bij een provider-winkel, waaronder dus ook Telfort, zit hier een simlock op.
Ik zou teruggaan, en zeggen dat dit helemaal niet zo is,
zoek wel dezelfde verkoper op, en leg het hele verhaal uit,
want het is niet mogelijk om een Vodafone kaartje in een Telfort telefoon te doen.

Als Telfort hier niks mee gaat doen, zou ik je NIET aanraden hem simlockvrij te maken,dan vervalt namelijk je garantie.
Ik zou dus teruggaan naar de winkel, mochten ze hier niks mee kunnen, kan je beter de klantenservice van Telfort bellen maandag.

Succes!

Gr Stefan

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]