Dieper in op de toekomstige touchsreen modellen van Samsung.
Welkom voordat we beginnen aller eerst dit:Beiden telefoons zijn nog niet verkrijgbaar in Telecom markt zowel binnen al buitenland....
De grootste kans is dat de Samsung "Haptic 3" naar Europa komt, en pas later dit jaar een soort gelijke telefoon als de Samsung ''Pico''.
Hoewel de ''Pico'' alleen word uitgebracht voor de markt ik Korea. Is het alsnog een een goede kijk op de toekomst van Samsung...
Iets wat opvalt is dan ook wel dat Korea's Samsungs al snel hier tevinden zijn.
Hiermee bedoel ik dat het met name de Koreanen zijn die met hun allernieuwste toestellen komen kijken in Europa...
Vergelijkbaar merk is dan ook wel LG.Maargoed,
We kwamen voor de foto's en informatie over de toekomst van deze 2 Samsung toestellen.
Specificatie,Over de Specificatie kan ik kort wezen...
De Samsung ''Haptic'' heeft namelijk een 8 megapixel... En de Samsung ''Pico'' een 5 meagpixel.
Voordeel van de 8 Megapixel versie is dat er een xenon flits in komt. Beiden telefoons zijn touchscreen telefoons.
Iets wat de Haptic niet heeft maar we de Pico is een ingebouwde projector...
Het nadeel is natuurlijk dat deze telefoon waaschijnlijk wat aan de dikke kant is...
Nog een vraag over dit toestel is hoelang gaat de projector lamp mee...Beiden Toestellen worden bediend via de Touch UI van Samsung Vergelijkbaar met het software van de Samsung F480/ en de Samsung Pixon.
Waarschijnlijk hebben beiden toestellen een Oled Dislpay.Over naar het Design...Wat valt op:
De voorkanten van beiden telefoons lijken zeer veel op elkaar:
''Pico''

"Haptic 3"

De toekomst van Samsung al zeg ik t zelf ziet er goed uit...
Alles helemaal op Touchscreen gericht.
Voor vele een minpunt maar uiteindelijk word dit wel de toekomst...
Samsung zet in ieder geval een goede stap in 2009 maar dit gaat vooral richting de toekomst van de Touchscreen.