Sinds vandaag maak ik gebruik van Delight mobile gisteren de prepaid kaart ontvangen binnen 4 dagen.
Ik ben al heel de dag bezig om de internet instellingen in te voeren, de voice-mail probeer ik uit te zetten en roaming probeer ik uit te zetten. Geen van alle is me tot nu toe gelukt.
De internet instellingen probeer ik in te voeren op een omnia 2 wat volgens de klanten service erg makkelijk moet zijn maar wat ik ook doe t lukt niet om internet te krijgen(als iemand soms wel de juiste instellingen weet...graag.)
Roaming moet je volgens de klanten service zelf uit kunnen zetten via het sim-pictogram van Delight mobile maar zelfs dat lukt niet.
Oja, op de website kun je geen account aanmaken.
Voor vandaag geef ik t op ben aardig moe zo voetbal finale kijken, morgen weer proberen.

Dag 3:
Internet doet t, kon op mijn omnia 2 geen bericht instellingen ontvangen die moet je handmatig invoeren.
Alleen de klantenservice van Delight gaf als toegangsadres "mobile.barablu.com"op en die deed t niet.
Toen heb ik mn sim in een andere telefoon gedaan opdat ik wel de sms met instellingen kon ontvangen, alleen dat waren andere instellingen namelijk: Vectone MMS en Vectone Internet met als toegangsadres "webnl.mundio.com",mobiele verbinding(GPRS), Browserverbindingen: Internet.
Roaming kun je niet uitzetten is automatisch op de sim geactiveerd, je kunt hem wel op nederlands zetten dat moet dan volgens de klantenservice niks uitmaken i.v.m extra datakosten.
Voicemail uitzetten op toestel: Telefoon instellingen.
Alles doet t prima goed bereik.
Delight is een aanrader.(helemaal als je er een bundel opgooid dan bel,sms en internet je erg goedkoop.