RonDJ schreef:
Nou wederom een update.
Ik heb weer met KPN gebeld en verteld dat het nieuwe toestel, de nieuwe simkaart etc nog steeds niet werkt.
Ik heb daarbij uitgesproken dat ik het vertrouwen in de HTC Touch Diamond opgegeven heb.
Daar had de medewerker begrip voor en deze stelde voor om mij een Samsung Omnia te sturen als vervanger voor de HTC.
Ik zei dat lijkt me een strak plan en de dag erna had ik hem in huis.
Tot op heden werkt dit perfect en komt wel elk SMSje aan.
Het kan dus niet anders als aan de HTC gelegen hebben, en dan wel aan 2 stuks ook nog.
Dus bij deze... HTC zal aan mij geen toestel meer verkopen.
Het enige nadeel van de Samsung vind ik dat er geen pennetje in zit en dat je dat er los naast moet hangen, dit vind ik wel echt een tekortkoming, maar goed ik ben al blij met deze oplossing en vind het verder een mooi toestel. Het pennetje hang ik maar aan mijn autosleutels, die heb ik ook altijd bij me.
Groetjes Ron.
Zijn bij jou de sms problemen nu nog altijd opgelost Ron?
Ik heb namelijk vanaf voorjaar 2009 een htc touch diamond, maar sms is een drama. Er zit geen regelmaat of logica in, maar heel vaak mis ik inkomende smsjes of krijgen anderen geen sms van mij... Ook krijg ik heel vaak sms pas binnen als ik ga bellen of zelf een sms verstuur..
Hiervoor ben ik toen al heel vaak bij kpn bussiness center geweest, maar die hebben vanalles gedaan, maar een echte oplossing is er nog steeds niet want niemand weet waar het door komt.
Ze hebben me daar o.a. allerlei instellingen gecheckt en aangepast, nieuwe simkaart gegeven (de vorige was heel antiek), software geupdate, opgestuurd naar htc waar ze ook alleen maar updates hebben gedaan geloof ik... Nu ben ik benieuwd of overstappen van deze htc terug naar een nokia dit probleem op kan lossen..?