Het is nu 19 mei 2013 22:28

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: overstapdatum veranderen
BerichtGeplaatst: 21 jul 2012 17:53 
0% ontvangst
0% ontvangst

ik heb donderdag een HTC Desire C besteld met een Vodafone abbonement. Ik had eerst een KPN verbinding en ik ben overgestapt naar Vodafone met nummerbehoud. De telefoon is vandaag geleverd maar nu kom ik er achter dat de overstapdatum pas 20 augustus is. Dit vind ik erg vervelend omdat ik dan een maand zou moeten wachten voor mijn verbinding.. (internet/bellen etc.)

Ik kon vandaag niet bellen naar de klantenservice (alleen maandag t/m vrijdag) dus ik plaats hier maar even een berichtje.

Is het mogelijk om de overstapdatum van 20 augustus naar volgende week (23 tot 27 juli) te verplaatsen?

Alvast bedankt ;)

Profiel  

BerichtGeplaatst: 21 jul 2012 17:58 
Beheerder
Beheerder

Vaak heb je dan de mogelijkheid om gebruik te maken van een tijdelijk nummer. Ik denk dat je voor nummerbehoud echt zult moeten wachten tot 20 augustus. Dit duurt nl. altijd even. Ik denk dat je maandag toch even met de klantenservice moet bellen.

En kun je niet zo lang je KPN-sim gebruiken in het toestel?

Profiel  

BerichtGeplaatst: 21 jul 2012 18:46 
0% ontvangst
0% ontvangst

Morrigan schreef:
Vaak heb je dan de mogelijkheid om gebruik te maken van een tijdelijk nummer. Ik denk dat je voor nummerbehoud echt zult moeten wachten tot 20 augustus. Dit duurt nl. altijd even. Ik denk dat je maandag toch even met de klantenservice moet bellen.

En kun je niet zo lang je KPN-sim gebruiken in het toestel?

Ik heb nu inderdaad ook mijn KPN-sim erin zitten maar het gaat me eigenlijk meer om het internet, wat ik bij kpn niet heb. ;)

Maar het vage is dat mijn broer een uur later dezelfde telefoon heeft gekocht, ook met overstappen van KPN naar Vodafone met Nummerbehoud. Maar zijn datum is 27 juli al! hebben we gewoon ergens overheen gekeken dat je zelf je datum kon kiezen of heeft hij gewoon geluk? Of is er bij mij iets fout gegaan..?

Profiel  

BerichtGeplaatst: 21 jul 2012 22:09 
Beheerder
Beheerder

Meestal duurt zoiets een week of 3. Dus 27 juli is dan wel heel erg snel! Maar bel anders maandag met de klantenservice. Zij kunnen wellicht nog iets voor je doen.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 22 jul 2012 01:40 
100% ontvangst
100% ontvangst

Bij een contract heb je (na afloop ervan) toch een opzegtermijn van een maand ? Heeft je broer dan misschien prepaid ?

Profiel  

BerichtGeplaatst: 22 jul 2012 12:33 
0% ontvangst
0% ontvangst

Morrigan schreef:
Meestal duurt zoiets een week of 3. Dus 27 juli is dan wel heel erg snel! Maar bel anders maandag met de klantenservice. Zij kunnen wellicht nog iets voor je doen.

Ja ben ik inderdaad van plan ;)

Profiel  

BerichtGeplaatst: 22 jul 2012 12:34 
0% ontvangst
0% ontvangst

Marly schreef:
Bij een contract heb je (na afloop ervan) toch een opzegtermijn van een maand ? Heeft je broer dan misschien prepaid ?

nee, de aanbieding kon niet eens prepaid. maar zoals al gezegd ik zal maandag gewoon eens naar de klantenservice bellen ;)

Profiel  

BerichtGeplaatst: 22 jul 2012 22:07 
70% ontvangst
70% ontvangst

Ligt het er niet aan wanneer je kpn contract afloopt ?

Profiel  

BerichtGeplaatst: 23 jul 2012 02:06 
100% ontvangst
100% ontvangst

Bij een contract heb je, ook wanneer 't afgelopen is, altijd een opzegtermijn van een maand, wanneer de broer binnen enkele dagen kan overstappen met nummerbehoud, dan zal die broer vantevoren wel geen contract, maar prepaid gehad hebben.

corneboomman schreef:
Marly schreef:

nee, de aanbieding kon niet eens prepaid. maar zoals al gezegd ik zal maandag gewoon eens naar de klantenservice bellen ;)

Ik bedoelde, dat je broer eerst, dus voor deze aanbieding, waarschijnlijk prepaid heeft gehad. Bij prepaid ben je immers aan geen opzegtermijn gebonden en dan duurt het overstappen niet langer, dan de tijd, die voor nummerbehoud nodig is, vaak minder dan 10 dagen.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]