Het is nu 22 mei 2013 23:45

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 13 mei 2012 03:03 
50% ontvangst
50% ontvangst

Met Kruidvat Mobiel had ik regelmatig geen ontvangst. Dit lag m.i. niet aan het KPN netwerk maar aan de provider. Zij hebben de klanten nieuwe simkaart opgestuurd. Volgens mij werkt het nu beter.

Maar nu even iets anders, zijn er mensen die ervaring hebben met Delight Mobile?

Is het mogelijk dat een MVNO (mobiele virtuele operator) toch iets andere ontvangst heeft zoals bij Kruidvat Mobiel gebeurde?

Profiel  

BerichtGeplaatst: 24 mei 2012 00:29 
Moderator
Moderator

Wat in principe nooit bevestigd zal worden door het Hoofdnetwerk (Kpn, Vodafone en T-Mobile) maar de aansluitingen die rechtstreeks gedaan zijn hebben ten alle tijden voorrang op nummesr die bij andere serviceproviders aangesloten zijn.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 01 jul 2012 19:50 
0% ontvangst
0% ontvangst

Sinds vandaag maak ik gebruik van Delight mobile gisteren de prepaid kaart ontvangen binnen 4 dagen.
Ik ben al heel de dag bezig om de internet instellingen in te voeren, de voice-mail probeer ik uit te zetten en roaming probeer ik uit te zetten. Geen van alle is me tot nu toe gelukt.
De internet instellingen probeer ik in te voeren op een omnia 2 wat volgens de klanten service erg makkelijk moet zijn maar wat ik ook doe t lukt niet om internet te krijgen(als iemand soms wel de juiste instellingen weet...graag.)

Roaming moet je volgens de klanten service zelf uit kunnen zetten via het sim-pictogram van Delight mobile maar zelfs dat lukt niet.
Oja, op de website kun je geen account aanmaken.
Voor vandaag geef ik t op ben aardig moe zo voetbal finale kijken, morgen weer proberen. :doubt:

Dag 3:

Internet doet t, kon op mijn omnia 2 geen bericht instellingen ontvangen die moet je handmatig invoeren.
Alleen de klantenservice van Delight gaf als toegangsadres "mobile.barablu.com"op en die deed t niet.
Toen heb ik mn sim in een andere telefoon gedaan opdat ik wel de sms met instellingen kon ontvangen, alleen dat waren andere instellingen namelijk: Vectone MMS en Vectone Internet met als toegangsadres "webnl.mundio.com",mobiele verbinding(GPRS), Browserverbindingen: Internet.

Roaming kun je niet uitzetten is automatisch op de sim geactiveerd, je kunt hem wel op nederlands zetten dat moet dan volgens de klantenservice niks uitmaken i.v.m extra datakosten.

Voicemail uitzetten op toestel: Telefoon instellingen.

Alles doet t prima goed bereik.
Delight is een aanrader.(helemaal als je er een bundel opgooid dan bel,sms en internet je erg goedkoop.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 09 aug 2012 21:21 
0% ontvangst
0% ontvangst

je kan goedkoop binnen nederland bellen
Om je aan te melden: SMS REG DN naar 345

Hoe je de delight Roaming moet gebruiken in het buitenland

1.Zet je mobiel aan.

2. Ga naar het menu “delight Services” en kies “Selecteer Roaming Mode”. Let er op dat dit menu er per telefoon anders uit kan zien (bv. het menu “delight Services” kan op smartphones “SIM Toolkit” heten, terwijl oudere modellen de naam “delight Service” gebruiken in het hoofdmenu).

3.Nadat je “Roaming Mode” hebt geselecteerd, heb je twee opties: Automatisch of Handmatig. We raden je aan om Handmatig te kiezen.

4. Nadat je “Handmatig” hebt geselecteerd in het menu “Selecteer Locatie”, kom je in een menu terecht waar je “Buitenland” selecteert. Verlaat vervolgens het menu. Je hebt nu de delight Roaming service geselecteerd. Je zult bereik hebben binnen 20 tot 40 seconden. Zodra je bereik hebt kan je gebruik maken van de roaming service.

Opmerking: Als je gebruik wilt maken van de delight service zodra je weer terug in Nederland bent (nadat je de roaming service in het buitenland hebt gebruikt) herhaal dan bovenstaande procedure, maar in het menu “Selecteer Locatie” kies je dan voor “In het (binnenland)”. Je krijgt binnen 20 tot 40 seconden bereik in het binnenland voor normaal gebruik.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 01 jan 2013 13:57 
50% ontvangst
50% ontvangst

SMS verkeer van Delight Mobile naar Dirk Mobiel is niet mogelijk. Andersom eerst ook niet maar dat heeft Dirk Mobiel super snel opgelost. Een e-mail sturen naar Delight heeft geen zin omdat daarop geen reactie komt. Bellen biedt ook geen oplossing omdat de medewerkers steeds zeggen je moet je SIM kaart eruit halen en dan paar minuten wachten en dan er weer in steken. Lukt dat ook niet dan weten zij het ook niet meer. Heel slim van Delight Mobile.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 01 jan 2013 15:36 
Beheerder
Beheerder

Vervelend probleem, vooral als de provider niet mee wenst te werken. Het is inderdaad een connectieprobleem tussen de twee providers die Delight en Dirk onderling op moeten lossen. Wellicht je communicatie wat aanscherpen en een schriftelijke klacht of ingebrekestelling sturen.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]