Het is nu 20 jun 2013 00:51

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: achternaam achterhalen
BerichtGeplaatst: 12 mei 2012 14:01 
0% ontvangst
0% ontvangst

Is er iemand die me kan helpen om via een 06 nummer de achternaam te achterhalen van degene die me belt en smsjes stuurd

bij voorbaat hartelijke dank

Profiel  

BerichtGeplaatst: 13 mei 2012 03:01 
50% ontvangst
50% ontvangst

Doorgaans worden 06 nummers niet vermeld in de telefoongids. Gemiste kans!

www.nummerzoeker.com kun je proberen? Deze website is meestal up to date. Anders www.gebeld.nl

Profiel  

BerichtGeplaatst: 13 mei 2012 04:27 
100% ontvangst
100% ontvangst

Bij het aanvragen van een mobiel abonnement kunt je aanvinken, of je in de telefoongids vermeld wil worden, de meeste mensen (ik ook) hebben dit liever niet en dus vind je maar weinig mobiele nummers in die gids. Meestal alleen van mensen, die alleen een mobiel nummer hebben en dit nummer ook zakelijk gebruiken.

Ik weet niet, of het hier om een algemene vraag gaat, of, dat topicstarter last heeft van een stalker ? Die gebruiken meestal anonieme prepaids en zijn dus sowieso nauwelijks te achterhalen. Misschien het nummer gewoon eens googlen ? Mogelijk heeft men het eens een keer online gezet, bij een Marktplaats- advertentie, o.i.d. Anders kan men ook proberen, iemand anders, dus met een ander nummer, naar dat betreffende nummer te laten bellen, mogelijk, dat de betreffende persoon bij het opnemen een naam of voornaam noemt.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 23 mei 2012 21:51 
50% ontvangst
50% ontvangst

Op website opta.nl kun je aan de hand van het 06 nummer wel zien bij welke provider hij of zij belt. Je kunt dit ook achterhalen door te kijken in de sms welke nummer centrale hij sms. 0624 is dan bijvoorbeeld van T-Mobile. En 065313 dacht ik van KPN.

Indien diegene heeft gekozen voor nummer behoud: Kies dan die optie ook aan. Een oorspronkelijk nummer van Vodafone kan dan naar T-Mobile of KPN zijn overgenomen.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 24 mei 2012 00:27 
Moderator
Moderator

heb je geprobeerd het telefoonnummer in te voeren in Google? Geef het dan in met een - tussen 06 en het nummer anders ben ik bang dat je er niet achter komt anders dan diegene terug te bellen. Mocht het gaan om een prepaid-simkaart dan lukt het bijna zeker niet, deze worden namelijk bijna nooit meer geregistreerd.

Als je een abonnement afsluit staan deze vinkjes automatisch uit en moet je dit specifiek aangeven of je het wil ja of nee.

Succes er mee.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 01 jan 2013 14:00 
50% ontvangst
50% ontvangst

Mocht diegene zijn of haar naam in de Voicemail hebben ingesproken: Tip: Bel dan met 2 mobiele telefoons tegelijk. Dan krijg je meestal gelijk de Voicemail er voor op een van je GSM toestellen. Of diegene neemt op met zijn of haar naam, dat kan natuurlijk ook.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]