Het is nu 24 mei 2013 06:34

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 08 jul 2011 13:33 
0% ontvangst
0% ontvangst

Hallo helpers,

Ik heb een vraagje betreft mijn Samsung Jet.

Mijn Samsung heb ik nou ongeveer 4 weken en ik vind hem tot nu toe geweldig. Maar ik heb een probleempje met het updaten van deze telefoon. Dit gaat via een programma dat ik erbij heb gekregen: New PC Studio. Een of ander programma van Samsung. Als ik met dit programma dan mijn Samsung wil bijwerken (updaten) krijg ik te zien: apparaat word niet ondersteund. Als ik dit dan een tweede keer probeer krijg ik weer dit te zien: verbinding maken met de server is mislukt. kan niet doorgaan met bijwerken. Daarna krijg ik deze meldingen door elkaar. Nu heb ik vanalles geprobeert en het uiteindelijk maar opgegeven. Maar nu krijg ik hier allemaal hinder van. Bijvoorbeeld dat ik mijn Samsung niet kan vinden op mijn pc als ik hem aansluit met mijn USB. Al kan ik wel massaopslag gebruiken en met New Pc Studio kan ik hem ook verbinden na een tijdje. Maar ik heb nu een programma dat heet AC_SWM ook wel genoemd de Sideload Wonder machine. Dit programma zou mijn telefoon moeten kunnen vinden maar dat doet hij niet en dat vind ik heel erg jammer. het is ook moeilijk met dergelijke software die ik wil installeren op mijn telefoon. Nu heb ik een beetje rondgesurft op het internet en ben ik bij een of ander forum uitgekomen en heb ik dit gevonden:

Citaat:
Use following steps to download.
1st Invites you down the latest firmware. 2nd Invites you to Multiloader_V5.56. 3rd So before it gets going, you should remove your SIM and your SD card. Makes the best cell phone in front of. 4th You must now put the phone in the download status.
That makes her the following.
-> To the left (volume button) consider the bottom button pressed.-> Then hold the camera button pressed. -> Then the Main button.
5th Now open the Multi Loader. No option should now be selected. -> Choose the option in the Control LSI6410. -> Unzip the firmware file. -> Pressures now on AMSS and select the browser apps_compressed. -> Press Rsrc1 then click and select the Rsrc_S8000_Open_Europe_Slav.rc1. -> Then press on Rsrc2 and select the file from Rsrc2_S8000 (Mid). Rc2 -> Finally, you click on Factory FS and select the file from FactoryFs_S8000_Open_Europe_Slav_OXE

6th Now connect your phone to the PC and click on Download.

de link: http://forums.techarena.in/portable-devices/1343968.htm

Misschien kan ik hier wat mee maar het staat er een beetje moeilijk uitgelegd voor mij en misschien is er ook wel een makkelijkere manier voor om dit op te lossen zo ja laat het me dan maar al te graag weten :D

Ik hoop dat dit voldoende uitleg is voor jullie en alvast bedankt voor alle moeite. ;)

Groetjes,

Ad

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]