Het is nu 24 mei 2013 18:18

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 09 jul 2011 13:11 
0% ontvangst
0% ontvangst

Beste mensen,

Ik ben de afgelopen 4 maanden weze backpacken.. en hierbij had ik een zeer oude telefoon meegenomen (Samsung E2210B)

nu ben ik bezig met het opzetten van een eigen bedrijf.. en heb hier een aantal belangrijke idëen in opgeslagen als concept..

helaas is deze telefoon na 'n maand lang een beetje "kuren" the hebben gehad (af en toe gewoon uitvallen.. voornamelijk als ik met iemand belde) er op een gegeve moment helemaal mee gestopt.. Als ik hem opstart krijg ik het scherm met "E2210B Samsung" en dan gaat of valt hij vanzelf weer uit.. en dan start hij opnieuw weer op en krijg ik datzelfde scherm weer te zien.. dan gaat of valt hij weer uit.. en start hij weer opnieuw op.. zo gaat het af en toe wel 5 minuten door waarna hij niet meer opstart

Nu gaat het mij niet echt meer om het redden van de telefoon.. maar de concepten die er opstaan zijn voor mij wel belangrijk.. Ik denk dat ik de meeste idëen nog wel uit mijn hoofd weet.. maar er zullen er ook heel wat zijn die ik kompleet ben vergeten.. (gaat in totaal om ongeveer 80 concepten)

Is er nog een mogelijkheid om deze telefoon te repareren ?? of om nog bij deze concepten te komen via een kabeltje en een computer ofzo ?? of moet er echt een proffesional bij te pas komen ?? of is er totaal geen mogelijkheid meer ??

hopelijk kan iemand mij verder helpen.

Met vriendelijke groet,

Profiel  

BerichtGeplaatst: 10 jul 2011 11:25 
Moderator
Moderator

dit klinkt meer als een accu probleem... tijdens het starten gaat hij netwerk zoeken.. als de batterij te slecht is dan start hij hierop niet door

probeer eens op te starten met de lader er in..

Profiel  

BerichtGeplaatst: 13 jul 2011 14:24 
0% ontvangst
0% ontvangst

sorry dat ik zo laat reageer! maar volgens mij heeft het ook iets met de accu ofzo te maken!! want als hij dat "aan, uit, aan, uit, aan, uit, aan, uit" gebeuren heeft gehad dan kan ik hem niet opnieuw aanzetten voordat ik de accu er eens heb uitgehaald..

maar helaas werkt het nog steeds niet als ik hem aan de oplader leg..

Profiel  

BerichtGeplaatst: 13 jul 2011 14:33 
0% ontvangst
0% ontvangst

dat is trouwens niet altijd zo!! maar ooit moet ik de accu dr even uit halen en dan weer dr in zetten en dan reageert ie weer!

het gaat er niet zozeer om dat ik die telefoon nog nodig heb.. maar als er manieren zijn om bij die gegevens te komen zonder de telefoon aan de praat te krijgen is het ook gewoon goed.. als ik die concepten maar weer kan inzien

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]