Het is nu 20 mei 2013 21:51

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: HTC Evo 3D taal
BerichtGeplaatst: 18 feb 2012 18:08 
20% ontvangst
20% ontvangst

Hallo allemaal,

onlangs heb ik mijn nieuwe HTC Evo 3D gekocht, in Duitsland. Het ding werkt prima, het enige porbleempje is de taal. Ik heb hem nu op Engels staan, wat ik opzich wel begrijp, maar Nederlands zou wel wat makkelijker zijn. Uit Nederlands kun je helaas niet kiezen, alleen maar talen zoals: Duits (Duitsland), Duits (Oostenrijk), Duits (Zwitserland), Engels (Duitsland), Engels (Oostenrijk), Engels (Zwitserland). Turks, Frans en Italiaans staan er ook nog bij, en ook die hebben erachter staan: Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland. Nou begrijp ik wel, dat je als je een telefoon in Duitsland koopt, dat deze misschien niet in het Nederlands is, maar wat ik wel erg vreemd vind, is dat toen ik voor het eerst de telefoon opstartte, dat bovenaan stond: 'Je taal selecteren', gewoon in het Nederlands, terwijl deze taal niet selecteerbaar is in het 'taal kiezen' menu.
Weten jullie hoe dit komt? En hoe ik misschien toch nog Nederlands kan kiezen/gebruiken op mijn HTC?

Groetjes, Filip.

Profiel  

Berichttitel: Re: HTC Evo 3D taal
BerichtGeplaatst: 19 feb 2012 09:32 
Beheerder
Beheerder

Dat je de eerste keer Nederlands zag, kan er mee te maken hebben dat je er een Nederlandse sim in hebt gestopt die werd uitgelezen. Ik weet helaas niet hoe je hier de Nederlandse taal bij kunt krijgen.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 19 feb 2012 12:20 
20% ontvangst
20% ontvangst

Ik heb inderdaad een nederlandse sim-kaart, maar voice-search kan ik wel op Nederlands zetten. Kunnen er niet ergens vertalingen gedownload worden?

Profiel  

BerichtGeplaatst: 19 feb 2012 12:32 
Beheerder
Beheerder

Dat is vast wel mogelijk, maar ik heb er helaas geen ervaring mee. Je zou eens kunnen informeren bij een bedrijfje dat telefoons simlockvrij kan maken. Die mensen kunnen vaak meer dan telefoons unlocken. Misschien kunnen zij tips geven?

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]