vraagoverbeltegoed schreef:
hallo, telkens als ik beltegoed koop is dit direct op, ook al bel ik niet en heb ik wifi. Ik kan data uitzetten, maar dan doet mijn telefoon helemaal niks meer. Bestaat er ook zoiets als dat ik wel kan internetten via wifi, maar dat ik ook nog kan bellen?
Hallo,
Ik heb net een andere telefoon gekocht,ik had een htc wildfire en bij mijn provider heb ik voor 15€ maar liefst 2Gb data,normaal krijg ik dat op een maand niet op,maar met de htc vloog het erdoor op een paar dagen,200 Mb per dag en meer was niet ongewoon,niemand kon me helpen,bij htc hebben ze me altijd weer opnieuw iets anders laten proberen,heb tot 7x toe gebeld,zij staken de schuld op mijn provider,ik heb van de provider een nieuwe sim-kaart gekregen om zeker te zijn dat het daar niet kon liggen,htc deed gewoon verder met data slorpen,toestel was 8 maand oud en bij htc zouden ze me de rekening presenteren indien ze niks vonden,ook al had ik nog meer dan een jaar waarborg!!
Voor mij hoefde het niet meer,vertrouwen in htc is volledig weg,ook al zal het met een ander merk wel weer iets anders zijn....
Sterkte alvast.