Het is nu 22 mei 2013 18:31

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 12 jul 2012 23:07 
10% ontvangst
10% ontvangst

Hallo,

Ik volg de Tour de France op de voet en ben ook actief op de second-screen game.
Met het spel Tour du Sofa. Ik speel dit nu op de computer. Maar vanaf vandaag werd bekend dat er ook een app voor android is. Echter als ik naar naar de Android market ga via de telefoon staat deze app er niet tussen. Op play.google.com staat die er wel bij maar als ik de app probeer te installeren kan ik mijn toestel niet selecteren. Waarom kan ik deze app niet op mijn HTC Wildfire S installeren? Ik heb toch echt een android toestel!

Met vriendelijke groet,
MricejeHTC

Profiel  

BerichtGeplaatst: 13 jul 2012 07:55 
Beheerder
Beheerder

Het feit dat je Android hebt, wil helaas niet zeggen dat je alles kunt installeren. Als het niet beschikbaar is in Google Play Store, dan is het helaas niet geschikt voor jouw toestel. Dat kan verschillende oorzaken hebben. Het kan liggen aan de Android-versie. Het kan liggen aan je schermresolutie. Het kan ook zijn dat de processor niet snel genoeg is.

De Wildfire S is een instapmodel en niet echt een krachtige telefoon. Ik vermoed dat het daaraan ligt.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]