Het is nu 20 jun 2013 12:04

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 20 apr 2011 09:23 
0% ontvangst
0% ontvangst

Hallo,

Ik heb een iPhone4 en een geintegreerde telefoon in mijn auto (2002). Tot voor kort had ik een HTC Desire. Mijn probleem bestaat sinds de iPhone4 in mijn bezit is.
Als ik in de auto stap, telefoon op airplane mode, komen berichten binnen op de autotelefoon. Ook als ik de iPhone aan laat staan komen ze binnen in de auto als ik in de auto zit. De berichten komen alleen binnen op mijn iPhone als ik niet in de auto zit. Dit is vervelend omdat ik a. de berichten in de auto niet goed kan lezen
b. ik "gesprekken" niet kan volgen op mijn iPhone want ze komen dus niet op beide plekken binnen.

Vodafone kan niet bepalen in welke richting het bericht gestuurd wordt (naar micro of normale SIM), Volvo kan niet zorgen dat ik geen berichten in de auto binnenkrijg.

Wat te doen? Ik wil naar een situatie waarin berichten nooit in de auto binnenkomen, altijd op de telefoon, ook als de iPhone uitstaat en ik ze later binnenkrijg.

Alvast bedankt

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]