hallo,
ik heb mijn blackberry bold 9780 nu inmiddels 1 jaar en een paar maanden.
In het begin dat ik de telefoon had, ging het al fout, ik laadde mijn telefoon 's nachts op en als ik naar school ging haalde ik hem uit de oplader, ik kon er tot 20% ongeveer mee doen, want vanaf die 20 % gaf mijn telefoon dit aan 'batterij leeg handheld word uitgschakeld' terwijl het nog 20& had?
Mensen denken nog wel eens 'dan heb je hem opgeladen wanneer hij niet helemaal leeg was'
ik denk dat dat heel normaal is want ik ken zoveel mensen die dat ook doen en hun blackberry heeft daar ook geen problemen mee.
Een paar maanden later viel hij in iets nats, en gelijk heb ik hem gered ik heb de telefoon gestofzuigd, tot al het vocht eruit was, hij deed het later wel weer gewoon.
Paar weken later begon het gaatje waar je je muziek luistert stuk te gaan en elke keer wanneer ik muziek wilde luisteren deed ie het pas als ik erin blies.
Daarna deed mijn vergrendelknop het niet meer, soms doet ie het nog maar meeste keren doet ie het gewoon niet.
Later begon mijn volume knop om harder te zeteen ook stuk te gaan, die doet het nu wel wat beter.
Elke keer als ik mijn telefoon neer'gooide' op mijn bed viel ie uit, ookal was het niet echt gooien.
Tot op een keer mijn telefoon viel op de grond, en hij niet meer aan ging ik deed hem in de oplader en er kwam een beeld van een batterij met een rode kruis er door heen
Ik ging weg en liet het gewoon aan de oplader zitten toen ik terug kwam deed ie het weer.
Nu heb ik dat weer, ik heb van alles geprobeerd, ik heb me toestel gefohnt, een andere batterij erin gedaan hij ging wel even aan maar later viel het weer uit.
Wat moet ik doen?