Het is nu 18 apr 2014 14:06

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 27 aug 2009 14:53 
0% ontvangst
0% ontvangst

Hallo allemaal,

Ik heb vanochtend een n97 gekocht, inmiddels probeer ik 'm te koppelen aan mijn laptop zodat ik mijn muziek en dergelijke over kan zetten.

Ik heb het als volgt gedaan:

-cd van Nokia Ovi Suite erin/alles geinstalleert
-telefoon met usb-kabel aangesloten aan laptop

vervolgens begint windows vista druk te piepen en schermpjes te openen dat er stuurprogramma's geinstalleert moeten worden, meestal is dat gewoon plug&play en zo ging het in eerste instatie ook, ik klikte op details. er waren een stuk of 10 stuurprogramma's, 9 v/d 10 werden zonder probleem geinstalleert, alleen het ''MTP-apparaat'' wil 'ie maar niet installeren.

Ik kan de telefoon wel met de nokia ovi suite verbinden, (door als je de telefoon koppelt pc suite te selecteren op de telefoon) alleen als ik op de telefoon op mediaoverdracht klik dan blijft ie piepen dat is verbonden is, vervolgens is 'ie weer niet verbonden PIEP wel verbonden etc.. en bij 't nokia music programma herkent 'ie de telefoon niet, terwijl de telefoon af en toe dus wel zegt verbonden te zijn...

weet iemand wat ik hiermee aan moet?

Profiel  

BerichtGeplaatst: 27 aug 2009 16:05 
Beheerder
Beheerder

Wil je alleen maar bestanden overzetten? Dat kan nl. ook zonder Ovi Suite. Gewoon je telefoon verbinden met je pc en kiezen voor de optie Massa-opslag op je telefoon. Je telefoon wordt dan gezien als een externe harde schijf en met de Windows Verkenner kun je er dan gewoon bij.

Wil je toch echt de opties van Ovi Suite gebruiken, deinstalleer het programma van je pc. Herstart deze, sluit programma's die dwars kunnen liggen bij de installatie en installeer Ovi Suite opnieuw.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 28 aug 2009 18:55 
0% ontvangst
0% ontvangst

Nou opnieuw geinstalleert, toen werkte het nog steeds niet..

het enige wat ik nog niet geprobeerd had was de telefoon zelf even opnieuw opstarten, daarna waren alle problemen opgelost :p

toch bedankt!

Profiel  

BerichtGeplaatst: 28 aug 2009 20:37 
Beheerder
Beheerder

Ja, telefoon opnieuw starten wil inderdaad ook weleens wonderen doen.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur