Het is nu 24 mei 2013 12:20

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Nokia N97: Berichten weg
BerichtGeplaatst: 11 aug 2011 11:30 
0% ontvangst
0% ontvangst

Ik liet vanochtend mijn telefoon vallen (stom!) en toen had mijn Nokia N97 moeite om het weer te doen (hij ging wel aan maar laadde de programma's niet goed of liep vast). Nadat ik 'm een paar keer uit en aan had gedaan en even aan de oplader, deed ie het gelukkig weer. Alleen zijn al mijn berichten weg! En ik moest mijn e-mail opnieuw instellen maar dat maakt niet uit natuurlijk. Voor de rest staat alles erop; foto's, agenda inhoud, etc.

Ik dacht eerst; misschien gebruikt ie een ander geheugen, de C: telefoongeheugen ipv E:massageheugen. Maar dit was niet het geval! Op de E staan helemaal geen berichten en op de C staan alleen veel oude berichten van een jaar geleden! Terwijl ik alleen berichten van maart t/m nu erop had staan..

Ik baal ontzettend dat al mijn berichten weg zijn, kan iemand mij helpen? Iemand nog een tip? Is er nog een mogelijkheid om ze terug te krijgen?:(

Profiel  

BerichtGeplaatst: 11 aug 2011 17:34 
Beheerder
Beheerder

Als je berichten weg zijn, dan zijn ze ook echt weg! Heb je een backup gemaakt op je pc? Zo nee, dan is er weinig aan te doen, ben ik bang.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 11 aug 2011 19:03 
0% ontvangst
0% ontvangst

Morrigan schreef:
Als je berichten weg zijn, dan zijn ze ook echt weg! Heb je een backup gemaakt op je pc? Zo nee, dan is er weinig aan te doen, ben ik bang.

Was ik al bang voor:( maar waarom, alleen maar omdat ie valt? pff echt balen... voor de rest staat alles er nog wel op, had het liever andersom gehad! naja..thanks iig!

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]