|
Beste mensen, op een meetting van mij en m'n vriendin samen ging mijn vriendin een tekst(je), van 10 smsjes lang (150) tekens schrijven. Dit smsje veranderde in een Multimediabericht van rond de 2 kb. Terwijl er niks instaat geen foto's, geen filmpje, geen muziek..
Nu wou ik hem eerst naar mezelf smsen, toen kreeg ik de volgende melding:
Geen geldig toegangspunt gedefinieerd. Nu definiƫren? Dan krijg ik een venstertje met:
Grootte afbeelding MMS-aanmaakmodus Toegangspunt in gebruik Multimedia ophalen Anon. berichten toestaan Advertenties ontvangen Rapporten ontvangen Rapportverz. weigeren Geldigheid bericht
Al deze opties kan ik wijzigen & aanpassen. Maar als ik dan terug ga krijg ik deze melding: Toegangspunt moet zijn gedefinieerd om multimediaberichten te verzenden. Toch afsluiten?
Dan sluit ik af, maar kan ik nogsteeds in mijn mapje 'Concepten' het berichtje niet teruglezen.. Toch wil ik dit heel erg graag teruglezen!
Iemand die weet hoe ik dit probleem kan oplossen/het bericht kan lezen?, ik weet me met bovenstaande foutmeldingen geen raad.. Type telefoon is een Nokia c6-00
|