Het is nu 24 mei 2013 23:05

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 12 aug 2011 15:52 
0% ontvangst
0% ontvangst

Wie kan mij helpen met het volgende: ineens doet mijn e-mailfunctie van hotmail het niet meer. Krijg melding: check e-mail referenties. Hoe los ik dit op ? Alvast bedankt. Chris

Profiel  

BerichtGeplaatst: 13 aug 2011 10:43 
Beheerder
Beheerder

Het lijkt wel alsof er iets mis is met die e-mailfunctionaliteit bij Nokia! Kijk maar eens op dit forum, je bent niet de enige met een E72 waarbij het niet meer werkt. Helaas geen idee wat er aan de hand kan zijn.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 14 aug 2011 11:03 
0% ontvangst
0% ontvangst

Ik heb ook dit probleem, heb van alles geprobeerd, niets lukt, ik krijg nog steeds geen nieuwe berichten op mijn inbox van Nokia E72. Weet iemand al wat er aan de hand is?
Groetjes,
Maggie

Profiel  

BerichtGeplaatst: 14 aug 2011 13:28 
0% ontvangst
0% ontvangst

Chris66 schreef:
Wie kan mij helpen met het volgende: ineens doet mijn e-mailfunctie van hotmail het niet meer. Krijg melding: check e-mail referenties. Hoe los ik dit op ? Alvast bedankt. Chris

Ik heb ook dit probleem sinds 11 augustus. Ik krijg ineens geen nieuwe berichten meer op mijn email inbox. Is er al iemand die weet wat er aan de hand is?
Maggie

Profiel  

BerichtGeplaatst: 18 aug 2011 22:16 
0% ontvangst
0% ontvangst

Mijn probleem is opgelost, ik krijg weer nieuwe berichten in mijn mailbox. De servernaam bij mailboxinstellingen was niet ingevuld. Dit moet zijn: pop3.live.com.
Ik heb als volgt gedaan:
Naar inbox, kies opties, ga naar instellingen, kies mailboxinstellingen, servernaam: pop3.live.com
Daarna ben ik weer naar de inbox gegaan, kies optie, ga naar nu verzenden/ontv, even wachten en voila!!! Ik krijg alle mails weer binnen. Heb ook nieuwe getest, deze ook ontvangen.
Zo is het bij mij gegaan. Ik hoop dat het ook bij jou lukt.
Groetjes,
Maggie

Profiel  

BerichtGeplaatst: 19 aug 2011 18:13 
0% ontvangst
0% ontvangst

Hallo Maggie wat is jouw (hot)mailadres? Bij mij werkt de door jou voorgestelde oplossing niet. Misschien ff nader mailen? groetjes Chris

Mod.edit: emailadres verwijderd om spam te voorkomen. Je kunt altijd een PB sturen via dit forum!

Profiel  

BerichtGeplaatst: 20 aug 2011 15:59 
0% ontvangst
0% ontvangst

Ik heb ook het volgende geprobeerd:

Het gaat om deze tekst, heb het aangepast voor hotmail:
"The email software in Nokia E72 still has lots of bugs. To configure your hotmail account, it’s not as easy as selecting hotmail and entering the credentials. That simply won’t work as there is a bug. Instead, workaround is to select “Other” and enter a false id like asa@dss.com, this will take you to the next page to select the type. Select “POP/IMAP”. Now, you will get an option to enter your credentials and modify advanced settings. Here change your email id back to xxx@gmail.com and enter the credentials as mentioned here:
servernaam inkomende post: pop3.live.com
servernaam uitgaande post: smtp.live.com

Dit kan ook een manier zijn. Succes!
Maggie

Profiel  

BerichtGeplaatst: 21 aug 2011 16:53 
50% ontvangst
50% ontvangst

Ik heb een Nokia e6 met een hotmail account. Echter sinds 17-08 krijg ik dus ook niks meer binnen... Help

Profiel  

BerichtGeplaatst: 21 aug 2011 22:00 
0% ontvangst
0% ontvangst

Ik heb een vraag. Ik heb de Nokia E72 precies een jaar op de dag wanneer het inboxprobleem. Geldt dit ook voor jullie?

Ik heb trouwens vandaag precies weer hetzelfde probleem. Geen ontvangst van nieuwe berichten op mijn hotmail inbox. Ik heb het toestel eerst uitgezet, dan weer aan. Toen weer hetzelfde geprobeerd zoals eerder uitgelegd met nieuwe mailbox aanmaken. Maar dan wel gewoon hotmail kiezen. Deze keer kon de mailbox wel gedefinieerd en aangemaakt worden. Toen begonnen de nieuwe berichten weer binnen te stromen.

Ik denk toch dat het probleem bij Nokia ligt, maar dat zullen ze natuurlijk nooit toegeven. Ik hoop alleen niet dat het vaak gebeurt.

Groetjes,
Maggie

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]