Het is nu 24 mei 2013 09:14

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: beltegoed direct op
BerichtGeplaatst: 28 feb 2012 22:25 
0% ontvangst
0% ontvangst

hallo, telkens als ik beltegoed koop is dit direct op, ook al bel ik niet en heb ik wifi. Ik kan data uitzetten, maar dan doet mijn telefoon helemaal niks meer. Bestaat er ook zoiets als dat ik wel kan internetten via wifi, maar dat ik ook nog kan bellen?

Profiel  

Berichttitel: Re: beltegoed direct op
BerichtGeplaatst: 29 feb 2012 18:38 
Beheerder
Beheerder

Dat klinkt alsof je data niet op de juiste manier uitzet. Want normaliter is het mogelijk om data uit te zetten en dan moet je nog steeds kunnen bellen.

Welk type HTC heb je eigenlijk en wat doe je precies om data uit te zetten?

Profiel  

BerichtGeplaatst: 29 feb 2012 21:08 
0% ontvangst
0% ontvangst

Ik heb een HTC Titan. Ik heb het bijgehouden en er is vannacht 1 euro verdwenen terwijl ik gewoon geslapen heb. Vanmorgen heb ik Telfort gebeld en toen hebben zij iets omgezet. Maar daarna verdween er nog steeds beltegoed. Daarna heb ik weer gebeld en toen hebben ze weer iets omgezet en nu verdwijnt er sinds vanmiddag niks meer.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 29 feb 2012 23:07 
Beheerder
Beheerder

Klinkt alsof zij data nu volledig geblokkeerd hebben.

Op zich kan je dat ook in je toestel doen. Dat werkt als volgt
(Ik heb overigens hier een engelstalig Windows Phone 7-toestel, mogelijk dat jouw toestel Nederlands is?):
Ga naar Settings (Bij jou Instellingen?)
Ga naar Mobile Network (Bij jou Mobiel netwerk?)
En zet hier Data Connection op Off (Bij jou Dataverbinding op Uit?).

Je kan dan gewoon bellen en smsen en je kan nog steeds internetten via wifi. Alleen niet meer via mobiel internet (3G of GPRS).

Maar goed, voor jou is dus nu het probleem opgelost, hartstikke goed!

Profiel  

BerichtGeplaatst: 06 maart 2012 18:34 
0% ontvangst
0% ontvangst

vraagoverbeltegoed schreef:
hallo, telkens als ik beltegoed koop is dit direct op, ook al bel ik niet en heb ik wifi. Ik kan data uitzetten, maar dan doet mijn telefoon helemaal niks meer. Bestaat er ook zoiets als dat ik wel kan internetten via wifi, maar dat ik ook nog kan bellen?

Hallo,
Ik heb net een andere telefoon gekocht,ik had een htc wildfire en bij mijn provider heb ik voor 15€ maar liefst 2Gb data,normaal krijg ik dat op een maand niet op,maar met de htc vloog het erdoor op een paar dagen,200 Mb per dag en meer was niet ongewoon,niemand kon me helpen,bij htc hebben ze me altijd weer opnieuw iets anders laten proberen,heb tot 7x toe gebeld,zij staken de schuld op mijn provider,ik heb van de provider een nieuwe sim-kaart gekregen om zeker te zijn dat het daar niet kon liggen,htc deed gewoon verder met data slorpen,toestel was 8 maand oud en bij htc zouden ze me de rekening presenteren indien ze niks vonden,ook al had ik nog meer dan een jaar waarborg!!
Voor mij hoefde het niet meer,vertrouwen in htc is volledig weg,ook al zal het met een ander merk wel weer iets anders zijn....
Sterkte alvast.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 06 maart 2012 19:44 
Beheerder
Beheerder

Mijn ervaring met HTC is weer anders, maar blijkbaar had jij iets op je toestel staan dat data slurpte. Overigens heeft de topicstarter geen HTC met Android, maar met Windows Phone 7.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]