Het is nu 24 mei 2013 17:36

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 29 mei 2012 16:13 
10% ontvangst
10% ontvangst

Hallo,

Ik heb een prepaid HTC Wildfire S toestel en heb een vraag.

Als ik wifi en gegevensbeheer thuis aan heb staan kost dat me niets. Maar afgelopen zondag was er een stroomstoring bij ons thuis. Ik had dus geen wifi meer (wat logisch is). De stroomstoring was snel opgelost duurde ongeveer 2 minuutjes. Maar in die twee minuutjes is mijn beltegoed met €1,00 afgenomen.

Als ik ongeveer 4 uur van huis ben en dus geen wifi heb en gegevensbeheer aan kost dit me €8,00 aan beltegoed. Dit probleem heb ik nog niet zo lang dus mijn vraag is of ik hier iets aan kan doen, op dit moment heb ik gegevensbeheer gewoon uit. Maar €1,00 van je beltegoed af als je wifi uitstaat en gegevensbeheer aan vind ik toch veel

Hopelijk kunnen jullie mij helpen.
Alvast bedankt!

Profiel  

BerichtGeplaatst: 29 mei 2012 18:07 
Beheerder
Beheerder

Ik begrijp dat je geen internetbundel hebt? In dat geval wordt er afgerekend per mb en dat kan aardig in de papieren lopen. Voor de juiste tarieven zou je op internet moeten kijken bij jouw mobiele provider.

Als je echt niet voor verrassingen wilt komen te staan, laat dan gegevensverbinding op Uit staan. Je kan het altijd nog met de hand aan zetten als je het een keer wel wilt gebruiken.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 03 jun 2012 14:29 
10% ontvangst
10% ontvangst

Ik heb inderdaad geen internetbundel maar vind het wel een erg opvallend hoog bedrag als je alleen gegevensbeheer maar aan hebt, zet hem voortaan maar gewoon standaard uit. Want ik begrijp er uit dat er geen andere mogelijkheid is dan gewoon het uit te zetten. Sowieso erg bedankt voor je reactie!

Profiel  

BerichtGeplaatst: 03 jun 2012 19:46 
Beheerder
Beheerder

Je kunt ook een widget hiervoor downloaden, zoals APN On/Off. Die plaats je op je startscherm en dan kun je met één druk op de knop mobiel internet aan of uit zetten.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]