Eindelijk is het dan zover, ik zit er serieus aan te denken om een smartphone aan te schaffen. Ja, het bestaat nog, iemand die nog een nokia uit de vorige eeuw heeft, zonder camera, internet en nog nét iets dat op een kleurenscherm lijkt

. Maargoed, ook die telefoon begint kuren te vertonen en nu kan ik twee dingen doen. Of het goedkoopste mobieltje zonder fratsen kopen voor iets van 80 euro en niets veranderen. Ik merk in mijn omgeving echter dat vrienden sneller en gemakkelijker contact hebben via een smartphone. Ik heb voordelen nog niet echt gemist, gewoon omdat ik niet beter weet. Ik zie echter wel opties van een smartphone voorbij komen die handig lijken! Ik hoef geen eindeloze hoeveelheid aan mogelijkheden, maar vooral een degelijk toestel voor iemand die aan "smartphonen" begint.
Nou heb ik rondgekeken en ik schrok van de hoge abonnement kosten

. Ik vroeg me af waarom veel mensen rond de 30 euro per maand betalen, 2 jaar aan een contract vastzitten en uiteindelijk veel meer betalen dan het toestel waard is? Via jullie site ben ik bij de HTC Desire C gekomen, een toestel dat voor ongeveer 200 euro los te koop is. Nu heb ik een sim-only abbo van rond de 7 euro (250 bel/sms) bij Ben. Ik kan daar een internetbundel van 500 mb p/m voor 8 euro (na 6 maanden 10 euro) bij doen. Wat maakt dat ik uiteindelijk rond de 17 euro kom voor bel/sms/internet. Per maand opzegbaar.
Voordat ik zomaar wat ga aanschaffen... graag van jullie een reactie op mijn idee. Is de HTC desire C een degelijk en gemakkelijk toestel? Is het verstandig dat toestel los te kopen met een sim-only abbo? Of raden jullie toch een combinatie aan? Heb ik genoeg aan 500 mb internet, of is bv. 250 mb al zat voor een beetje mail/facebook/surfen? Een boel vragen, maar ik ben dan ook echt een leek op dit gebied
Groet