Het is nu 21 mei 2013 17:26

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 25 jun 2012 15:08 
0% ontvangst
0% ontvangst

Momenteel heb ik een Nokia 3110 classic in bruikleen van mijn werk. Ik wil graag een nummer blokkeren om van die persoon geen telefoontjes en smsjes te ontvangen. Ik kan geen nieuw nummer nemen omdat het een werktelefoon is.
Ik heb op internet gezien dat Samsung telefoons een mogelijkheid hebben om een nummer te blokkeren. Ik heb een paar vragen die ik hier beantwoord hoop te krijgen.
1. Hebben alle modellen van Samsung de mogelijkheid om een nummer te blokkeren?
2. Misschien een domme vraag, maar geldt de nummerblokkering voor zowel telefoontjes als smsjes?
3. Wat gebeurt er precies als diegene belt? Merk ik daar helemaal niets van? Of krijg ik toch een gemiste oproep van dat nummer? En wat hoort de persoon die mij belt? Gaat diegene direct naar mijn voicemail of klinkt het alsof het nummer niet bestaat?
4. Wat gebeurt er met smsjes? Komen die helemaal niet binnen, zonder dat ik weet dat ik gesmst ben?
5. Ik zoek een vrij eenvoudige telefoon die tegen een stootje kan, vergelijkbaar met de nokia 3110 classic die ik nu heb, maar dan dus met de mogelijkheid van nummerblokkering. Gewoon om mee te bellen en prettige toetsen om mee te smsen, geen smartphone met internet (die heb ik al privé). Iemand een tip welk Samsungmodel geschikt voor mij zou zijn?

Profiel  

BerichtGeplaatst: 25 jun 2012 21:25 
0% ontvangst
0% ontvangst

Vanmiddag nog speciaal naar een zgn. Samsung Service Center geweest in een naburige stad, een KPN Business Center waar degene die me hielp keek of hij water zag branden en zei: "Ik kan je alleen helpen als je het model noemt". "Maar ik kom juist vragen of u me kunt vertellen welke modellen deze mogelijkheid hebben". "Dan kan ik je niet helpen".
Tsja, hopelijk weet iemand hier toch meer...

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]