|
|
| Auteur |
Bericht |
|
nichal
|
Berichttitel: Geplaatst: 02 nov 2007 08:52 |
|
 |
| 20% ontvangst |
 |
|
woow, dat is wel heel raar
na een hele nacht de telefoon te hebben opgeladen, werkt hij nog steeds niet goed..
ik heb besloten om hem maar terug te laten sturen, tot mijn grote verdriet... eerst wacht ik er 4 weken op, en dan ben ik m na 3 dagen alweer kwijt 
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
GSM Helpdesk Nederland
|
Berichttitel: Geplaatst: 02 nov 2007 16:59 |
|
Geregistreerd op: 26 apr 2004 09:48 Berichten: 11787 Woonplaats: Tilburg
|
|
Dat is inderdaad minder... Voor ons ook vaak reden om mensen aan te raden een toestel niet meteen aan te schaffen op het moment dat deze in de winkels ligt. Vaak zitten in de eerste versies van een toestel toch nog wat kinderziektes...
Groetjes,
Tim Wijkman
_________________ Beheerder GSM Helpdesk Nederland
GSM Helpdesk Nederland nu ook op Hyves Wil je weten hoe iedereen er in het echt uit ziet? Wordt dan ook lid van de GSM Helpdesk Nederland hyve op http://gsmhelpdesk.hyves.nl !
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
nichal
|
Berichttitel: Geplaatst: 03 nov 2007 22:11 |
|
 |
| 20% ontvangst |
 |
|
ik heb nu een nieuwe gekregen van de primafoon, kosteloos, goed he? 
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Domipost
|
Berichttitel: Geplaatst: 03 nov 2007 22:55 |
|
Geregistreerd op: 01 maart 2007 23:37 Berichten: 2872 Woonplaats: Leiden
|
Toppie
Dat heb je snel gedaan. Meestal willen ze hem eerst repareren.
'k heb slechte ervaring met de primafoon 
_________________ Sony Ericsson Addict!
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
royalG
|
Berichttitel: Geplaatst: 04 nov 2007 18:02 |
|
|
|
wel een beetje jammer van het geluid en die crappy camera. Ik zoek juist een mobiel met goed geluid, vandaar dat ik geinteresseerd raakte in een sony walkmanphone. Miss. toch maar ff uitkijken naar een nokia n-serie?
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Nforce
|
Berichttitel: Geplaatst: 04 nov 2007 18:50 |
|
|
|
Als je een telefoon wilt met goed geluid kun je de SE K850i nemen of de SE W960 dit is een luxe walkmanphone
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Domipost
|
Berichttitel: Geplaatst: 04 nov 2007 19:26 |
|
|
|
Als je alleen door de headphone goed geluid wilt, kan je ook best de W910i nemen hoor. W960i is nog niet zo veel over bekend aan reviews/gebruikers reacties.
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
arubart
|
Berichttitel: Geplaatst: 08 nov 2007 23:40 |
|
 |
| 0% ontvangst |
 |
|
|
Hey,
ik heb sinds een week ook een W910i
- Kon eerst op internet gewoon foto's bekijken en nu ineens geeft hij ze niet meer weer
- Kon ook op internet een webcam van het strand gewoon zien, nu ook niet meer.
- Had Google Maps gedownload en geinstalleerd 2 dagen gebruikt en nu wil ik het starten en lukt
ook niet meer.
Maar verder super tevreden !!!
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
GSM Helpdesk Nederland
|
Berichttitel: Geplaatst: 09 nov 2007 12:04 |
|
|
|
Je kunt in de browser van de telefoon instellen of je afbeeldingen wilt downloaden / weergeven of niet. Die optie zit erin om dataverkeer (en dus kosten) te besparen voor mensen die geen flat-fee databundel hebben.
Als je die optie uitschakelt, dan worden afbeeldingen weer weegegeven. Ik denk dat daarmee je probleem al is opgelost.
Betreft Google maps: Waarschijnlijk is de applicatie gecrashed. Probeer hem eens opnieuw te installeren?
Groetjes,
Tim Wijkman
GSM Helpdesk Nederland nu ook op Hyves Wil je weten hoe iedereen er in het echt uit ziet? Wordt dan ook lid van de GSM Helpdesk Nederland hyve op http://gsmhelpdesk.hyves.nl !
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
martijntijn
|
Berichttitel: Geplaatst: 09 nov 2007 12:25 |
|
 |
| 0% ontvangst |
 |
|
|
Ook hier een probleem gevalletje. Telefoon schakelde zichzelf uit na het overzetten van alle contacten via outlook. daarna alleen maar problemen gehad. eerst de master reset nog kunnen uitvoeren. vervolgens heeft hij 2 uur goed gewerkt en heb ik alle contacten goed kunnen overzetten en wat mp3s kunnen overzetten, toen ik hem eindelijk van de pc wilde koppelen viel hij weer uit en daarna heb ik niet verder kunnen opstarten dan het pincode venster. kan dus ook niet meer resetten. batterij eruit helpt ook niet.
als ik nu opstart trilt hij even en gaat de verlichting aan EN THAT'S IT. verder geen leven in te krijgen.........@#$^&&
wat te doen jongens, gelijk maar weer terugsturen zeker?
mvg martijn
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
arubart
|
Berichttitel: Geplaatst: 09 nov 2007 18:40 |
|
 |
| 0% ontvangst |
 |
|
|
Ik heb google maps opnieuw geinstalleerd en dat werkt nu weer prima.
Maar ik heb gekeken voor afbeeldingen en die beachcams die ik bekijken maar ik kan veranderen wat ik wil maar hij geeft ze niet meer weer.
Echt jammer.
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
GSM Helpdesk Nederland
|
Berichttitel: Geplaatst: 09 nov 2007 21:20 |
|
|
|
@Martijn:
Hoe lang heb je je toestel nu? Heb je hem korter dan 3 werkdagen, ga er dan onmiddelijk mee terug. Je hebt namelijk recht op 3 dagen omruilgarantie. Als je hem in een webwinkel hebt gekocht heb je zelfs recht op 7 dagen omruilgarantie.
Heb je hem langer, dan wordt het inderdaad een reparatie gevalletje. Zo te horen moet de software opnieuw in het toestel geflashed worden.
@arubart:
Heb je de telefoon al een keer gereset? Zorg wel dat je een backup hebt van je contacten en belangrijke bestanden. Mogelijk dat het afbeeldingsprobleem daarmee alsnog is opgelost, anders ben ik bang dat ook voor jou geldt dat het toestel opgestuurd moet worden voor een software flash. Er zitten namelijk nog veel kinderziektes in de W910i.
Groetjes,
Tim Wijkman
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
nichal
|
Berichttitel: Geplaatst: 10 nov 2007 01:09 |
|
 |
| 20% ontvangst |
 |
|
van die kinderziektes is waar...
sensme werkt niet meer, applicaties en games ineens verdwenen (gelukkig kan je wel nieuwe installeren), enz..
en sinds net kan ik ineens geen smsjes en telefoontjes ontvangen, maar wel versturen en bellen  maar dat ligt aan hi denk ik
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
royalG
|
Berichttitel: Geplaatst: 17 nov 2007 16:20 |
|
|
Nforce schreef: Als je een telefoon wilt met goed geluid kun je de SE K850i nemen of de SE W960 dit is een luxe walkmanphone de w960 lijkt me ook wel erg vet. Weet iemand wanneer die uitkomt? Maar waarschijnlijk zal die in het begin ook weer tientallen kinderziekten hebben..
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Nforce
|
Berichttitel: Geplaatst: 17 nov 2007 19:32 |
|
|
|
waarschijnlijk komt de W960 in week 48 uit, nog 2 weekjes!
maar dat kan nog veranderen!
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
royalG
|
Berichttitel: Geplaatst: 21 nov 2007 17:48 |
|
|
|
ik schat de prijs zo rond de €500 ?
EDIT: van de w960 wel te verstaan :P
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Domipost
|
Berichttitel: Geplaatst: 21 nov 2007 20:12 |
|
|
W960i gaat, helaas, volgend jaar worden
Hopen dat hij daardoor wel minder kinderziektes heeft
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
GSM Helpdesk Nederland
|
Berichttitel: Geplaatst: 22 nov 2007 12:03 |
|
|
|
Sony Ericsson verwacht de W960i in week 4 van 2008 uit te gaan leveren.
Groetjes,
Tim Wijkman
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
royalG
|
Berichttitel: Geplaatst: 26 nov 2007 21:12 |
|
|
hmmm  too bad. Denk niet dat ik zo lang kan wachten. En als hij dat uitkomt is hij nog eens f*kking duur  een LG viewty is waarschijnlijk nog goedkoper.
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
royalG
|
Berichttitel: Geplaatst: 02 dec 2007 11:16 |
|
|
ik heb deze telefoon een paar dagen geleden bij een vriend van je gechecked en DAMN wat een vet ding is 't  geweldig, ikw il er ook een! maar een paar dingen vielen mij op;
- hij had zo'n bewegende achtergrond maar deze vertoonde redelijk veel framedrops/haperingen. is dit normaal of is er iets mis met het toestel? het deed me denken aan een pc die zwaar belast wordt en je probeert daarbij nog een HD film te bekijken, deze zou dan ook framedrops vertonen
Zelf zat ik te denken om deze telefoon op GSMWEB.nl te halen. Ik zag daar een 1jarig abbo+ telefoon staan met een aanbetaling van 169. De abbo is een t-mobile relex 100 dacht ik. 14,50 pm. Mijn vraag, is gsmweb.nl betrouwbaar?
bvd
EDIT:
ohja, en moet je voor die TrackID nog betalen?
EDIT2:
bij gsmweb staat er ook nog bij "+ onbeperkt data" wat houdt dat in?
Laatst bijgewerkt door royalG op 02 dec 2007 19:20, in het totaal 1 keer bewerkt
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Domipost
|
Berichttitel: Geplaatst: 02 dec 2007 17:05 |
|
|
|
Bij TrackID hoef je alleen voor de internet kosten te betalen. Is bij een fragmentje van 5 sec. (is genoeg voor het progje) met Hi Prepay ongeveer 5ct. Niet zo veel dus
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
GSM Helpdesk Nederland
|
Berichttitel: Geplaatst: 04 dec 2007 13:17 |
|
|
|
Onbeperkt data betekent waarschijnlijk dat er een internet abonnementje bij zit. Bij welke provider precies?
Groetjes,
Tim Wijkman
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
royalG
|
Berichttitel: Geplaatst: 04 dec 2007 19:00 |
|
|
|
het ging om een abbo van T-mobile
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
GSM Helpdesk Nederland
|
Berichttitel: Geplaatst: 04 dec 2007 20:26 |
|
|
|
Ja dan heb je een T-Mobile Web 'n' walk abonnementje, daarmee kun je inderdaad écht onbeperkt internetten (zonder datalimiet).
Groetjes,
Tim Wijkman
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
nichal
|
Berichttitel: Geplaatst: 11 dec 2007 00:58 |
|
 |
| 20% ontvangst |
 |
|
Geweldig. NOT. Tweede telefoon begon na een paar dagen ook uit te vallen, maar toen nog maar 1 keer per dag. Afgelopen weekend viel hij 1 keer per 10 minuten uit. Vandaag 1 keer per minuut. En SenseMe, Walkman werkten ook al niet meer en de spelletjes en applicaties waren verdwenen. Ik was het dus spuugzat.
Naar de Primafoon gegaan en die arrogante kwallen konden niets anders zeggen dan: Tja, we moeten hem opsturen naar KPN Reparatieservice, dus dan zit je helaas 3 weken zonder telefoon...
Ipv dat ze even een nieuw toestel weer geven, want volgens SE zijn de toestellen die nu in de winkels zijn van de 2e productie... Maar mr. Primafoon vond dat dus niet nodig, nu ben ik mijn telefoon dus ongeveer 3 weken kwijt..
En dan is het nog maar de vraag of hij wel gerepareerd kan worden 
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
GSM Helpdesk Nederland
|
Berichttitel: Geplaatst: 11 dec 2007 00:59 |
|
|
|
Het is achteraf praten, maar ik was daar niet mee akkoord gegaan. Als SE aangeeft dat het een productiefout is, dan moeten ze je gewoon een nieuwe geven. Wettelijke garantie noemen we dat.
Groetjes,
Tim Wijkman
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
nichal
|
Berichttitel: Geplaatst: 11 dec 2007 01:04 |
|
 |
| 20% ontvangst |
 |
|
Ja je hebt helemaal gelijk. Dat heb ik ook 100 keer gezegd, maar volgens mij had hij een banaan in zijn oren...
Maar het probleem was dus ook dat het niet officieel bevestigd is door SE in Nederland, wel in Engeland via Orange..en dat was de reden dat ik geen nieuwe kreeg.. Maarja, nu even 3 weken doorbijten en voorlopig gebruik maken van de onverwoestbare koning: de w810i 
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
GSM Helpdesk Nederland
|
Berichttitel: Geplaatst: 11 dec 2007 01:06 |
|
|
Nou sterkte ermee dan maar
Houd ons gerust op de hoogte van de ontwikkelingen!
Groetjes,
Tim Wijkman
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
nichal
|
Berichttitel: Geplaatst: 11 dec 2007 01:07 |
|
 |
| 20% ontvangst |
 |
|
Haha dankje
(sorry als ik zo zeurderig overkom maarja wat wil je als je een telefoon verwacht met goed werkende opties en je hebt er totnutoe nog niet eens van kunnen genieten  )
Groetjes,
Nichal
PS. Bedankt voor de superrsnelle reacties!
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
GSM Helpdesk Nederland
|
Berichttitel: Geplaatst: 11 dec 2007 09:16 |
|
|
|
Niet meer als normaal inderdaad. Hier kun je in ieder geval altijd je vragen kwijt en nee hoor, je komt niet zeurderig over, als je iets koopt mag je inderdaad verwachten dat het goed is.
Groetjes,
Tim Wijkman
|
|
| Omhoog |
|
 |