Het is nu 19 mei 2013 06:52

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: LG ARENA nummer blokkade
BerichtGeplaatst: 10 feb 2010 15:00 
0% ontvangst
0% ontvangst

Hallo

Ik heb een LG ARENA en wordt soms lastig gevallen door iemand waar ik niets meer mee te maken wil hebben. Nu kan ik via kpn aangeven welke nrs geblokkeerd moeten worden, maar dan krijgt die persoon dat te horen als hij belt. Er wordt dan gezegt iets van door uw telefoon is voor dit nr geblokkeerd dus dan weet hij dat. Bij mijn oude telefoon (nokia) kon ik het via de telefoon instellen zodat er niet meer gebeld en gesmst kon worden door een bepaald nummer. Het leek dan zo of de telefoon wel over ging en of dat sms verstuurd werden maar die ontving ik dan niet, hij wist dus niets van een blokkade af.

Ik zou graag dus weten of het bij de LG ook mogelijk is om nummers en sms te blokkeren van iemand.

Ik weet dat je een aparte lijst kunt maken zodat alleen bepaalde nrs doorkomen maar voor werk kan ik vaak gebeld worden door nummers die ikniet ken dus dan moet ik daar bereikbaar voor zijn.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 10 feb 2010 20:57 
90% ontvangst
90% ontvangst

123aapje schreef:

Ik heb een LG ARENA en wordt soms lastig gevallen door iemand waar ik niets meer mee te maken wil hebben. Nu kan ik via kpn aangeven welke nrs geblokkeerd moeten worden... Er wordt dan gezegt iets van door uw telefoon is voor dit nr geblokkeerd dus dan weet hij dat.

Dus ?? :?
Da's toch precies wat je wilt, dat ie je niet meer kan bellen ?
Duidelijker kan het niet voor 'm zijn !

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]