De nieuwe HTC modellen zijn echt het nieuwste van het nieuwste, ik verwacht ondermeer een betere camera dan in de HD2, die ik slecht vondt...
Ook verwacht ik dat kleine bugs weg zijn en de alles van het toestel gewoon beter wordt en is....
Ook in de toekomst zou het in het voordeel kunnen zijn, ivm updates. Hoewel dit voor de HD2 ook net zo goed zou kunnen zijn.
Persoonlijk vindt ik de nieuwe HTC modellen mooier vormgegeven, de HTC HD2 is opzich een zwaar groot bakbeest.
De nieuwe iPhone... het zou zomaar kunnen dat ie dit jaar nóg niet in de winkels ligt... eht is nog niet bekend of hij überhaupt komt, hoewel ik zelf van wel denk, maar ik verwacht hem de komende maanden niet. Ik heb nog geen idee eigenlijk wanneer wel....
Je zou ook voor de Google Nexus One kunnen gaan, die in juni zou komen:
zie hier'
Maar de HTC Desire is in feite hetzelfde. Het is net wat je wilt... Android of Windows Mobile.
Persoonlijk gaat mijn voorkeur sterk naar Android, het werkt soepel en snel en kan veel dingen tegelijk aan.
Als je voor Android gaat en je wilt dan HTC dan zou ik de Legend of de Desire nemen.
Maakt het merk voor een Android toestel niet uit? Dan zou ik zeker wachten op de Sony Ericsson Xperia X10, met ondermeer Timescape en Mediascape.
Je kan ook voor de LG GW620 gaan, zie daarvoor de vandaag gepubliceerde
review.
Als je een Windows Mobile toestel wilt dan zou ik de Samsung i8000 Omnia II nemen.
Maar dit ligt natuurlijk helemaal aan je wensen. Het was even een voorbeeld.
De iPhone 3GS heeft toch een batterij die niet heel super is.
En kan uit zichzelf niet veel taken tegelijk aan.
Succes met kiezen!
En mocht je nog vragen hebben , hoor ik het graag!
Gr Stefan