Het is nu 02 sep 2014 22:14

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 05 jan 2010 15:53 
Offline
0% ontvangst
0% ontvangst

Geregistreerd: 05 jan 2010 15:49
Berichten: 2
Hallo,

Mijn N96 geeft sinds vanochtend ineens aan dat de registratie van de simkaart mislukt. Mijn abbonoment loopt al anderhalf jaar en heb er nooit eerder last van gehad.

Ligt dit aan mijn toestel of aan KPN?
Iemand anders deze problemen al gehad?

Alvast bedankt.


Omhoog
 Profiel  
 
 

BerichtGeplaatst: 05 jan 2010 16:46 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 29 maart 2008 16:45
Berichten: 2581
Woonplaats: Noord-Brabant
Zit de simkaart er wel goed in?
Kan je hem anders eens proberen hem in een ander toestel te doen>?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 05 jan 2010 19:05 
Offline
80% ontvangst
80% ontvangst

Geregistreerd: 07 okt 2006 19:49
Berichten: 323
Woonplaats: Dronten
Als je een crosstest doet en de simkaart doet het ook niet in het andere toestel. Dan heb je een defecte simkaart. Als je een Hi abonnement hebt kun je in iedere telecomzaak de simkaart wisselen, (wel een geldig id bewijs meenemen) Heb je Vodafone? Dan geldt hetzelfde. Heb je T-Mobile dan moet je of de klantenservice bellen of naar een T-Mobile Shop. En voor Telfort geldt hetzelfde.

Succes!!!!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 05 jan 2010 20:50 
Offline
0% ontvangst
0% ontvangst

Geregistreerd: 05 jan 2010 15:49
Berichten: 2
Bedankt voor de reacties!

Ik had inderdaad een defecte simkaart.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Yahoo [Bot] en 0 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  

GSM Helpdesk Nederland hecht waarde aan uw privacy. Meer daarover in ons privacybeleid.