Het is nu 30 aug 2014 05:11

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Wifi op BB curve 8520
BerichtGeplaatst: 22 feb 2011 19:48 
0% ontvangst
0% ontvangst

Beste Mensen zouden jullie mij willen helpen bij mijn probleem
Ik probeer connectie te maken met mijn bb bij wifi van ons thuis
maar het lukt niet er komt elke keer te staan verificatie bij netwerk mislukt :evil:
Zouden jullie mij willen helpen :?: :?:

Profiel  

BerichtGeplaatst: 23 feb 2011 19:19 
Beheerder
Beheerder

Hoe probeer je wifi in te stellen? Ga je naar Menuknop, Installatie, Wi-Fi instellen? Je doorloopt dan een wizard, die je stap voor stap begeleidt. Bij welke stap gaat het dan fout? Wanneer krijg je de melding? Krijg je wel de naam van het wifinetwerk in beeld naast de naam van je provider?

Profiel  

BerichtGeplaatst: 08 maart 2011 13:38 
0% ontvangst
0% ontvangst

ik heb sinds gister een blackberry curve.
de telefoon heeft al verbinding via wifi, maar het wifi teken staat rechtsboven in heel vaag.
dat betekend dat die het niet doet.
op een ander forum had ik gelezen dat je alleen wifi kan gebruiken als je een bis abbonnement hebt?
terwijl ze gister in de winkel zeiden dat dat niet uit maakte. dat ik gewoon kon internetten.
iemand enig idee wat het kan zijn?

Profiel  

BerichtGeplaatst: 11 maart 2011 10:00 
Beheerder
Beheerder

marl- schreef:
ik heb sinds gister een blackberry curve.
maar het wifi teken staat rechtsboven in heel vaag.
dat betekend dat die het niet doet.

Nee, dat betekent niet dat wifi het niet doet. Het betekent dat je geen BIS-service (het speciale Blackberry-abonnement) hebt via wifi. Bij mensen met een Blackberry-abonnement (BIS) wordt dat tekentje zwart/wit; heb je dit niet, dan blijft het grijs.
Maar wifi werkt dan dus wel!

Profiel  

BerichtGeplaatst: 29 aug 2011 21:35 
0% ontvangst
0% ontvangst

Ik heb het probleem dat ik wel wifi heb zegmaar, dus verbinding met mijn draadloos internet van thuis.
Alleen staat dat wifi tekentje niet in wit/zwart maar helemaal doorschijnend.
Eerst heeft hij t wel altijd gedaan maar sinds vandaag niet.
Ik kan wel op internet maar msn doet ie heel lang over laden en uiteindelijk weigert hij t, en pingen lukt ook niet.
terwijl de wifi t altijd heeft gedaan.
Ik heb een prepaid blackberry 8520 van tmobile.

HELP MEEEEEEEEEEE :( :( :( :( :( :(

Profiel  

BerichtGeplaatst: 30 aug 2011 17:44 
Beheerder
Beheerder

Als je wel de speciale Blackberry-prepaid hebt, maar geen zwart/wifi-tekentje, msn niet meer werkt en je niet meer kunt pingen en mailen, dan werken de Blackberry Services niet meer op je toestel. Wat je eerst kunt proberen, is of het wel weer werkt als je het toestel uit en weer aan zet.
Helpt dit niet, haal dan de batterij er eens een minuutje uit, doe die weer terug en probeer het dan nog eens (na een batterypull duurt het opstarten langer. Dit is normaal.).

Als het dan nog steeds niet werkt en je hebt zelfs ook niks gewijzigd aan de instellingen waardoor het niet meer zou kunnen werken, neem dan even contact op met je provider, zodat zij kunnen kijken waarom de Blackberry services bij jou niet meer werken. (Het kan bijv. ook een storing aan hun kant zijn.)

Profiel  

BerichtGeplaatst: 12 sep 2011 15:38 
0% ontvangst
0% ontvangst

Hoi,

Ik heb een BB Bold 9700. Ik wil in het buitenland gebruik maken van Wifi voor pingen en email zodat ik GEEN data kosten krijg (die zijn nogal duur bij T-mobile). Ik heb een abbonement met Blackberry internet.
Ik ga dan naar een Wifi spot, ik weet hoe je dat moet toevoegen, maar moet ik bij de verbindingen van mobiel netwerk gegevensservices en tijdens roamen uitzetten of wel aan laten staan?
Hoe weet ik dan dat het via Wifi gaat en niet via mijn provider?

Ik heb geen idee hoe de navigatie (kaarten) werkt op de BB Bold 9700. Kan dit ook gesproken worden of werken zoals een echte navigatie (of zoals op de Nokia) of kan je alleen een routebeschrijving krijgen?

Alvast bedankt.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 12 sep 2011 16:41 
Beheerder
Beheerder

Je moet Tijdens Roamen op Uit zetten. Je kunt dan in het buitenland GEEN gebruik maken van mobiel internet (dus geen extra kosten) maar wel van wifi.

Als je de browser start, zie je boven de internetpagina het wifisymbooltje als je via wifi surft.

En vwb Kaarten, dit is geen gesproken navigatie. Hier zijn wel andere apps voor; zelf echter geen ervaring mee.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur