T-Mobile krijgt vernieuwd management

T-Mobile krijgt vernieuwd management

15-06-2016  |  de redactie  |  Achtergrond informatie


Zo goed als het hele management van T-Mobile Nederland wordt door moederbedrijf Deutsche Telekom (DT) van nieuwe poppetjes voorzien. De huidige CEO (de hoogste baas), de CFO (de financiële topman) en de CTIO (de technische topman) worden allen vervangen. Daarnaast krijgt ook de directeur consumentenmarkt een nieuw gezicht.

Marieke Snoep, directeur zakelijke markt, is de enige die haar positie behoudt. CEO Mark Klein vertrekt per 1 juli naar een Duitse verzekeraar. Zijn opvolger is nog niet bekend. Marco Kind, directeur consumenten, krijgt Martin Knauer als opvolger. Deze Duitser is nu in Duitsland directeur van het tweede merk van Deutsche Telekom, Congstar.

Een andere Duitser volgt Freddy Dijkman op, nu de CFO. Zijn functie gaat over naar Robert Jelinek-Nacke, al is deze benoeming ad interim voor de duur van zes maanden.

Nieuwe technische topman van T-Mobile Nederland wordt Rachi El Hattachi. Hij volgt de Griek Lampros Iskos op. El Hattachi heeft momenteel een hoge technische functie bij moederbedrijf DT in Bonn.

Een flinke stoelendans dus. Eerder had T-Mobile ook al afscheid genomen van het reclame duo Ali B en Brownie Dutch, toen de nieuwe merkstrategie bekend werd gemaakt. In een uitgebreide wrap-up van hun commercials werden de beide heren door T-Mobile bedankt voor de vele jaren dat zij de hoofdrol speelden in hun reclames.

De nieuwe strategie heet: 'Live Forward' en daarmee profileert T-Mobile zich als mobiel netwerk dat helemaal gericht is op de toekomst, vooruitgang en innovaties - om de wereld vooruit te helpen.


T-Mobile Live Forward merkstrategeie



Laatste Nieuws



0 Reacties
Geef je reactie