Ben start ludieke Flappdrol campagne

Ben start ludieke Flappdrol campagne

21-11-2018  |  Tim Wijkman van Aalst  |  Achtergrond , Connectiviteit


In het kader van 'Ben bewust' is telecomaanbieder Ben gestart met een nieuwe campagne die fietsers moet ontmoedigen om een smartphone te gebruiken op de fiets.

Onder de naam 'flappdrol' is Ben gestart met een nieuwe ludieke campagne die Nederlanders moet wijzen op de gevaren van het gebruik van een smartphone op de fiets. Op dit moment is er nog geen sprake van een wettelijk verbod op het gebruik van smartphones op de fiets, maar vanaf juli 2019 gaat dat verbod wel gelden.

De campagne omvat een TV commercial en een video campagne via sociale netwerken. De campagne past goed bij het imago dat Ben graag wil uitstralen. Eerder had Ben ook al een campagne om het gebruik van smartphones in de slaapkamer te beperken. Smartphonegebruik in bed zou slecht zijn voor het seksleven van mensen. Speciaal daarvoor bracht Ben een speciaal 'smartphone condoom' uit.

In bioscopen heeft Ben daarnaast in het verleden geadverteerd met de 'ben even uit' campagne, om mensen te bewegen hun telefoon uit- of op stil te zetten om zo niet tijdens de film gestoord te worden.




Laatste Nieuws



0 Reacties
Geef je reactie